Dove purely pampering

by

2014.08.20.

Nincs is jobb annál, mint bentről nézni a szakadó esőt, egy kiadós beauty kényeztetés után, egy csésze meleg teával a kezemben. Ősz, én így szeretlek! Óhatatlanul a nyakunkon van, ha akarjuk, ha nem. 

Én megtanultam szeretni! :-) A módszerem pedig (ki gondolta volna) beauty termékekkel is összefügg, mint ahogy fent említettem. Most éppen a Dove legújabb termékeit teszteltem. A Purely Pampering termékpaletta egy igazi kis "vitaminbomba". A pisztáciás, magnóliás verziót próbáltam, ami minden édes illatot imádó számára kötelező! A termékeket a DM és Rossmann üzleteiben lehet beszerezni. A tusfürdő a megszokott klassz minőséggel, krémes konzisztenciával kényeztet, akárcsak a testápoló. A korábbról ismert termékek mellett, most azonban egy innovációval is jelentkezik a Dove, ami nem más mint egy testápoló olaj. Ez a szuper szárazolaj, nagyon gyorsan beszívódik és csodásan puhává varázsolja a bőrt, anélkül hogy zsíros réteget hagyna a bőrön.

Pamper yourself! :-)

IMG_5961.jpg

 

IMG_5970.jpg

 

IMG_5966.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr226617579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'