Papaya not peach look

by

2014.08.25.

Helló hétfő, helló napsütés! Ennek örömére ma egy kis színt vittem a sminkembe. Életem első Müller "túráján" ,egy olyan termékeket vettem, amit sosem gondoltam volna, hogy hazaviszek valaha. Egy (két :-) Catrice termékkel tértem haza nemrég, aminek "oka" egy csodás beszámoló a Berlin Fashion Week-ről, ahol a Lala Berlin modellek sminkét, kizárólag Catrice termékekkel készítették el. Köszi Ari! <3 A poszt láttán kedvet kaptam a termékekhez én is. A "Papaya not peach" néven futó szemhéjfestéket választottam, amit egy vizes ecset segítségével vittem fel szemhéjtusként álcázva.

Imádom ezeket a rikító árnyalatokat a szemhéjon! A tartósságát tekintve, még van min faragnia a Catrice-nak, de lehet egy szemhéjprimerrel tovább bírta volna. A szemekre a göndörítést és szempillaspirált követően, némi beige szemceruza is került az alsó vízvonalra. Az orcákra az imádott Caudalie ragyogást fokozó szérumot vittem fel( ITT éppen leárazva, szállítási ktg nélkül elérhető), majd alapozóként (helyett :-) a Borjouis CC krémet használtam. Pirosításra a Phylosophy rózsás palettám került bevetésre, az ajkakra pedig Burts Bees ajakápoló került. (szintén épp leárazva)

Hope you like it?!

IMG_4179.jpg

IMG_4172.jpg

IMG_4174.jpg

IMG_4175.jpg

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr436548679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'