Simple manicure

by

2014.10.28.

Be kell vallanom valamit: Nem fordítok túl sok időt manikűrre mostanában, sőt a legminimálisabbra korlátoztam. Ez van, nincs sok időm mostanában nagyobb köröm"szeánszokra", ezért beszereztem a legalapabb körömtúlélőkészletem. Sem időt, sem különösebb vagyonokat nem tudtam, akartam erre a témakörre most áldozni, ezért az Essence polcáról választottam nemrég a Müllerben. Néha épp az ilyen akciókból jön ki a legjobban az ember. Velem most épp így történt! 

A kosaramba egy kétoldalú körömreszelő kistokkal (ami azért elég praktikus), egy körömerősítő tekerős stift, egy barázdákat elfedő körömlakk és egy matt alaplakk került. Alapdarabokra koncentráltam, amiket szerencsére használok is. Veletek is gyakran fordul elő, hogy megvesztek valamit, majd hazahozzátok és kb soha többet nem nyúltok hozzá? Körömápolók terén, nálam ez elég gyakori jelenség sajnos... Ezek az Essence termékek azonban most mind bevetésben vannak. Ezt valószínűleg a maceramentes, gyors használhatóságuknak köszönhetik.

A körömreszelő klasszul teszi a dolgát, a körömerősítő egy szirupszerű gyümölcsös paszta, ami a kisfilccel egészen jól eloszlatható a körömágyon. Jó, nyilván nem kell csodákat várni, de így egy hónap után én úgy érzem erősebb egy kicsit a körmöm. Az "XXL nail thikener" leginkább körmeim állandó töredezése, és a barázdáim miatt került a kosárba. Egy rétegben felviszem, majd jöhet is a természetes színű matt fedőlakk. Tudjátok mi a legjobb az  Essence lakkokban? Hogy pillanatok alatt megszáradnak, vicc nélkül. Kész is, indulhat a nap! Ti milyen körömápolási termékeket használtok?

IMG_5933.jpg

IMG_5939.jpg

IMG_5938.jpg

IMG_5937.jpg

 

IMG_5934.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr606617557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'