Win-win + festive look!

by

2014.11.26.

Hihetetlen, hogy milyen gyorsan múlik ez az év. Vasárnap már advent első vasárnapja, s mivel tavaly egy beauty adventi kalendáriummal készültem Nektek, idén sem maradhat el az év végi meglepetés. Ezúttal négy ajándékcsomag vár Titeket már készenlétben becsomagolva :-) Szimbolizálva ezzel, a négy adventi hétvégét. Egy ajándék legyen meglepetés, ugye? :-) Így a dobozok pontos tartalmát nem árulom el, azt viszont igen, hogy van egy kimondott férfi csomag is a négy közül, a dobozokban pedig többek között a következő márkák termékei is rejtőznek: Toni&Guy, Lancome, Fendi, Lush, Diesel, L'Oréal Professionel, Vichy :-)

Mit kell tennetek, hogy részt vehessetek a játékban? Áruljátok el nekem, melyik bejegyzés tetszett idén a blogon a legjobban és miért? (akár itt a poszt alatt kommentben, vagy az Enntrance facebook oldalán) Osszátok meg nyilvánosan a facebook oldaltokon a nyereményjátékról szóló bejegyzést, illetve kövessetek az instagramon, ahol " enn_s " néven találtok meg. That's it!

A játék 2014 december 15-ig érvényes. A nyerteseket december 16-án kerülnek kihirdetésre a blog facebook oldalán. Good luck! <3

IMG_8642.jpg

bz.jpg

IMG_8645.jpg

IMG_8654.jpg

IMG_8647.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr106935737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szhedi 2014.11.26. 21:12:35

Nekem a beauty ajándékok férfiaknak témájú tetszett, mert azzal mindig bajban vagyok.:)

Katalinrita 2014.11.26. 21:42:40

Kedves Enn!
Nekem az egesz blogod tetszik nagyon igenyes, gyonyoruek a fotoid!
A beauty tippek a borapolas tetszik de a kulonbozo interjukat is azeretem!

berta94 2014.11.26. 21:58:35

Én az Inspiration posztokat szeretem a legjobban, de azok közül mindet! Annyira magukkal ragadnak..:)

Ane 2014.11.26. 22:58:37

Nekem a Beauty Talk interjúk. :) Az egyik ilyen után hetekig álmodoztam a cikkben említett MAC rúzsról, mire eljutottam a boltba, és kiderült, hogy nekem nem is áll jól. :D (Vettem helyette másikat. ;)

Meg az összes fénykép, amit felteszel...

lonka 2014.11.27. 08:18:49

A beauty talk rovat nagy kedvencem! Szeretem, hogy minőségi az oldalad, ínyenc dolgokat mutatsz meg gyönyörű fotókkal kísérve. Instagramom nincs, de a többi feltételt teljesítem!

zakkantanett 2014.11.27. 10:04:46

Az Inspiration cikkeket szeretem a legjobban, mindig szép válogatást raksz össze.

rebike_M 2014.11.27. 10:50:33

nekem a kollázsos bejegyzések a kedvenceim, de a Matt skin at summer is életmentő volt :)

Adri Berkes Dolezal 2014.12.11. 19:40:35

Ajandek tippek 5000 ft alatt :) mar reg kerestem hol tudok korres termékeket rendelni ;)

AngyanMirella 2014.12.11. 19:46:08

A beaty talk rovat nekem az abszolút kedvencem, az a klassz benne, hogy másoktól lehet ellesni szépségtrükköket!:D

makosbejgli 2014.12.15. 17:07:13

Az én kedvencem idén az arcmasszásos vidós bejegyzés volt. Nagyon tetszett, hogy ott nem terméket ajánlasz, vagy írsz le, hanem egy olyan apróságot amit mindenki megtud csinálni otthon is :) Ezentúl meg hasznosnak is vélem :D

kéklevél 2014.12.27. 12:53:11

Szia Enn!
Én fb-n privát üzenetben írtam neked, lehet, hogy az egyéb mappába került. Gondoltam szólok még a sorsolás előtt, nehogy kimaradjak a kalapból.:)

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'