REN 1 minute facial

by

2015.02.24.

Egy maszk, ami 1 perc alatt üde, friss arcbőrt varázsol?! Elég jól hangzik! A legjobb pedig az, hogy nem csak egy üres marketingszlogenről van szó. Szerencse! Például azoknak, akik már megvásárolták ezt kis tubusba zárt csodát a REN-től. Én nagy rajongó lettem, Lisa Eldridge pedig már régóta az. Már amennyire lehet régebb óta, ez a maszk ugyanis a REN újdonságai között szerepel.

 

Korábban találkozhattatok már a márkával, anno A LEGJOBB testradír kapcsán evör. A testradírnak már bérelt helye van a fürdőszobapolcomon, de nagyon valószínű, hogy az alábbi maszknak is örökös helyet kell szorítanom. A maszk friss tónust, kipihent üde vonásokat ígér és hozza is az ígéreteit. Hogy mivel éri el mindezt? Ez a könnyű  zselészerű paszta, magas koncentrációban tartalmaz C vitamint. A maszkot körkörös mozdulatokkal ajánlatos felvinni az arcbőrre, majd ezt követően nedves kezekkel jön újra egy kör a masszázsból. Az utóbbi fordulóval aktiváljuk a C vitamint a maszkban, ami így ki tudja fejteni hatását Science fictionnek hangzik, de nem az! :D A különbség tényleg szemmel látható, amint lemossuk arcunkról a maszkot egy friss, üde arcbőr ragyog ránk a tükörben. A művelet pedig tényleg csak pár percet vesz igénybe. 

 

Imádom a természet erejével elért "beauty eredményeket"! Többek között a Caudalie és a REN termékek egy részét is ezért szeretem annyira. Ez a maszk szuper, ha éppen rohanásban van az ember és egy kis instant beautyboost-ra van szükség. Az elmúlt hetek nagy kedvence! Must try! ITT és ITT is beszerezhető szállítási ktg nélkül.

img_9479.jpg

 

 

img_9477_1.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr107181353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

g_i_t 2015.02.24. 21:07:27

Nekem amolyan "szeret-nem szeret" kapcsolatom van ezzel a maszkkal.

Egyrészt tényleg azt nyújtja, amit leírtál, eszméletlenül puha lesz utána az ember bőre, és valóban, nagyon kis helyes ez a zselés, zöldes-nemistudom milyen színű fogkrémdublőr, meg az egész "szertartás", ami hozzá fűződik. Ja és az illata, az valami isteni!

Valahogy én - személy szerint - mégsem nyúlok hozzá egy héten kétszer-háromszor, mert engem nem igazán... hát hogy mondjam... izgat fel(?). :D Csak amolyan "ja, hogy még ebből is van? meh, nyomok belőle, hadd fogyjon" hozzáállásom van. Pedig csak 1 perc az egész. Na jó, másfél perc. Idegesítő. Mondjuk éppen ma reggel használtam, pont az előbb említett okból kifolyólag, és nekem is eszembe jutott, hogy miért nem nyúlok hozzá rendszeresebben. Meg hát féltubusnál elfogott a menetrendszerű "jaj, mindjárt kifogyok a cuccból, utánpótlást ASAP!" állapot. Nem értem: ezek szerint mégis szeretem, csak nem ő az igazi? Azt hiszem, meghasonlottam...

A lényeg, hogy a poszt hatására megpróbálom a többi kence elé helyezni a polcon (mindig leghátul volt, lehet ez volt a hanyagolás oka :P), és ráállok a heti szintű használatra a havi helyett. Köszi az inspirációt, Enn! ;)

Tipp: Ha még nem próbáltad, ajánlanám a First Aid Beauty Ultra Repair Instant Oatmeal Mask-ot is, ha ragyogóbb arcbőrt szeretnél. Bár ez 10 perces, és nem a ráncokra hat, de nagyon hidratált, üde és sima bőrt eredményez. Ez is csúnyaságoktól mentes, mint a Ren, viszont érzékeny bőrre is lehet használni. Plusz feleannyiba fáj, mint a 1 Minute Facial. *kacsint*

Basszus, jó hosszú lett megint a kommentem...

xoxo

AdriEnn 2015.03.01. 08:55:48

@g_i_t: szia! Nagyon mosolyogtam, mikor olvastam a kommented! Kísértetiesen hasonlò az én gondolkozásmòdom is, ami a beauty "utánpòtlást" illeti :D

Örülök, hogy inspiráciòt adhattam, hogy újra a first rowba kerülhessen ez a kis csoda! :-)

Mindenképp meglesem a maszkot, nagyon köszi a tippet! Van esetleg még olyan szuperhidratálò maszk amit pròbáltál és imádat?

Szépet, Enn

g_i_t 2015.03.05. 21:10:06

Bocsi a késői válaszért, de csak a munka, meg a munka, meg munka. :P
Maszkok terén elég gyér a felhozatalom. :D

Az év 360 (+/-5 nap) napján zsírtól tocsog a fejem és aknékkal küzdök, ezért leginkább a tisztító, méregtelenítő, gyulladáscsökkentő és hámlasztó maszkokat részesítem előnyben. Ez a FAB Oatmealt is csak amolyan próba cseresznye alapon rendeltem, mert sok jót hallottam róla, de tervben van véve más cukiság is, ha rászánom magam a megvételükre és a kipróbálásukra, akkor még hallasz felőlem. ^_^

Amit még használok alkalmanként, az Omoroviczáék Arany Hidralifting Maszkja, ami leheletvékony rétegben sima nappali arckrémként is funkcionálhat, így ragyogóbb, egyenletesebb bőrfelszínt kölcsönöz, vastagabb rétegben pedig feszesít és mélyen hidratál (én a 2. módszert alkalmazom). Nem használom túl gyakran, mert a nevéhez méltóan aranyárban mérik, de kellemes kis cucc, és nagyon finom rózsás illata van. A lifting nálam még nem prioritás, abban még nem tudok nyilatkozni, hogy mennyire izé... liftingel. ;)

Ja tényleg, eszembe jutott! Tök jó kis 800 Ft-os sheet maszkokat lehet kapni a Douglasban (esetleg Müllerben) My Hoin Ni márkanévvel, különböző típusban (hyaluron savas, stb.), egyszeri, max. kétszeri használatra. Még tavaly decemberben vettem 3 fajtát, ebből kettőt használtam fel, és pozitívan csalódtam bennük. Legközelebb ha eljutok egy üzletbe, fel is fogom vásárolni a készletet, az tuti. Még van egy kaviáros, ezt még MA este felteszem, már ha így szóba került.

Ez pedig egy kicsit OFF téma, de neked (és a Neroliban kapott tesztereknek) köszönhetően én is megpróbálkozom ezzel a Sunday Riley Good Genes rosszasággal. *Konfettizápor* Bár bájosan irritáló molyirtó szaga van, de úgy láttam, hogy a bőrömmel elég jól kijött azalatt a pár nap alatt, míg tartottak a teszterek. Pedig tartottam tőle, ezért is csak így távolról ismerkedtem vele. Szóval köszi, ismét! :)

xoxo
Ani

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'