Mario Badescu Silver Powder

by

2015.03.11.

Egy por, ami tisztítja a pórusokat és "eltünteti" a mitesszereket? Hülyeség! Gondoltam én is, egészen addig amíg ki nem próbáltam az alábbi Mario Badescu Silver Powdert.

Mit kell tudni a márkáról?

Egy amerikai márkáról van szó (román kozmetológus, kémikus gyökerekkel;-), ami már több mint 40 éve hódítja a beauty kedvelők szívét. Szuper hatékony, innovatív, természetes összetevőkkel ez nem is olyan nehéz. A márka tulajdonképpen a problémás bőr orvoslásával foglalkozik, de elég tág és szerteágazó a termékpaletta. Egy biztos, én imádom! 

Az ikonikus Mario Badescu Drying Lotion-ről biztosan hallottatok már?  Az egyik legjobb! kétfázisú pattanás eltüntetésére alkalmas termékként tartják számon szépségberkekben. Egy vastagabb massza a üveg alján, a tetején pedig egy folyadék, amit felrázás nélkül, egy fülpiszkáló pálcikával kell felvinni a csúnyaságra pl. lefekvés előtt. A pattanásnak másnapra nyoma sem lesz. Állítólag! Be kell szereznem! Számíthattok rám, és hamarosan már erről a termékről is olvashattok a blogon :-)

Most azonban jöjjön a bejegyzés főszereplője a Silver Powder. A tégely egy fehér port rejt, amit nedves fültisztító pálcikával kell felvinni a mitesszeres területekre. A por egy gipszszerű maszkká dermed az ember arcbőrén, esetemben az orromon. Mókás művelet! Javaslom nem beszélni ebben a 10-15 percben, mert a megszáradó por minden irányba hullik, ha nem figyelünk. Ha azonban relaxálunk a művelet alatt, nincs ezzel gond :-) Lényeg a lényeg, hogy ez a megszáradó por, tulajdonképpen megtisztítja az eltömött pórusokat és "felszívja" a felesleges faggyút, ezzel levegőt adva a pórusoknak. Működik! Több alkalom használat után, úgy vettem észre a sötétebb mitesszerek halványodni kezdtek. Egy alkalmas használat után nem tesz csodát, nincs olyan termék, ami azonnal képes lenne eltávolítani a csúnya mitesszereket, de  hosszútávon klasszul végzi a dolgát. Érdemes kipróbálni! ITT rendelhető szállítási ktg nélkül Mo.-ra. 

img_9536.jpg

 

img_9535.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr217228549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIx 2015.03.11. 15:13:27

Ezt a 250 Ft/2dl-es biológiai erjesztésű almaecet is megteszi!

Egyiptomi Mau 2015.03.11. 17:59:22

A "csodapor" legfobb osszetevoje a kalcium karbonat, ami calcii carbonas neven 1 Ft/g aron kaphato a patikaban. A masik ket osszetevo is konnyen, fillerekert beszerezheto, de nagyon jo az almaecet is (ahogy az elottem szolo is irta). Naturkozmetikai arcradirhoz keverve tokeletesen mukodik.

Catia 2015.03.11. 19:10:53

A CaCO3 (kálcium-karbonát) bejáratott szer a párátlanító ek. A levegőből vonja magához a nedvességet, ráadásul elég alattomos módon. Mi idén üzemeltünk be egyet, ablakpárkányba, és úgy érzem a bőrömön, hogy kb. 5 évet öregedtem a téli szezon alatt. Annyira alattomosan szárította ki a bőrünket, hogy szinte már semmilyen testápoló, aloe vera gél vagy jojoba olaj sem használ. Nem tudom, mikor áll helyre a bőr víz háztartása, mikor lesz újra szép és puha.

Ha ez a por valóban CaCO3, akkor nem a zsírt szívja fel a mitesszerből, amitől az kisebb lenne, hanem a víztartalmát szívja magába, de ezáltal sajnos a bőrét is, ezért egy idő után lehet azzal számolni, hogy nagyon száraz lessz a kezelt felületen a bőr.

Én nem használnám, nekem a naturkozmetikumok között nagyon bevállt egy mandulás bőrradír, elégedett vagyok vele.

Piffeny · www.piffeny.hu 2015.03.12. 12:56:40

Szia! Nem ehhez a poszthoz szeretnék hozzászólni, más témában kérdeznélek. Láttam korábbi bejegyzéseidben, hogy bizonyos termékeknél a brit FeelUnique webshopot linkeled be. Az érdekelne, szoktál-e onnan rendelni, és ha igen, mennyi idő alatt ér ide a csomag.
Én nemrég adtam fel az első rendelést, egész pontosan 2 hete, de még semmi. A standard szállítást választottam, és kicsit félek, hogy elkallódott (elég nagy értékű, lehet, hogy hülyeség volt nem DHL-el kérni.....) Ugyan 5-10 munkanapot írnak, de tapasztalatom szerint mindig előbb ideér a küldemény (más cégektől). Aggódom.
Köszi & üdv:
Piffeny

AdriEnn 2015.03.12. 19:11:09

@Piffeny: Szia! Kizárólag olyan oldalakat linkelek be, amiket előtte "tesztelek". Sokszor rendeltem már a Feelunique-tól. 1,5 hét átlagosan a szállítás kb. Megbízható cég! Azt javaslom mindenképp írj az ügyfélszolgálatnak, ha nem érkezik meg a csomag azt hiszem visszautalják a megrendelés összegét.De szerintem biztosan megérkezik :-) Remélem minden rendben megy és tudtam segíteni.Szép estét, Enn

Piffeny · www.piffeny.hu 2015.03.13. 07:48:20

Köszönöm, hogy válaszoltál, adok még pár napot a dolognak, de aztán fel fogom velük venni a kapcsolatot. Biztos vagyok benne, hogy nem ők a ludasak a késésben / eltűnésben(?), hanem a magyar posta...

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'