Lilac clouds

by

2015.05.07.

Imádom a lilát! Ti is? Leginkább a könnyed pasztell árnyalatiért bolondulok épp. Biztos a jelenleg pompázó orgona okozza nálam a szerelmes "lila felhőket" :-) Összegyűjtöttem hát a legszebb lila találatok beauty és divat témakörben. Enjoy! <3

1. Lila tavaszi "trench coat" - Olyan régóta szeretnék egy ujjak nélküli (mellényszerű) ballon kabátot. Ebben az esetben a szín és a forma is tökéletes! I need this! (Topshopnál beszerezhető ITT)

2. Holistik Silk Lavender Eye Mask Lilac - Lila luxus! Annyira csodás ez az angol alvómaszk! <3 <3 Valódi selyemből készült, a párnácskában pedig levendula lapul, ami szépen álomba ringat. Mióta Lisa Eldridge-en láttam, nem bírom kiverni a fejemből.... Már elkezdtem rá gyűjteni! <3  (szállítási ktg nélkül beszerezhető ITT)

3. Deborah Lippmann limited edition körömlakk - Lilás-kéket a körmökre? Őrület! Gondoltam volna én is, egészen addig amíg nem láttam meg ezt ez elkéééépesztően gyönyörű árnyalatot a BeautyExpertnél... OMG! Must have! (szállítási ktg nélkül beszerezhető ITT)

4. Marabou drawstring Backpack - Szupercukiság következik! Hát nem bájos ez a lila tollasbál? Egy darab, ami biztosan mindenki tekintetét vonzza majd. Imádat! Hátizsák lamúr!! (Topshopnál beszerezhető ITT)

5. Ellis Faas Light - Imádom a krémes szemhéjárnyalatokat. Ellis Faas termékeit pedig már jó ideje kerülgetem. Ez a lila árnyalat egyszerűen mesés. LOVE! (sok lila sminket próbáltam már, de vele minden más lenne :D ) (ITT beszerezhető szállítási ktg nélkül)

6. Waffle Two Part Wedge Sandal - Lehet több magas"sarkút" kellene hordanom? Elképzelhető! :-) Minden esetre a lányos cipőgyűjteményem bővítését szívesen kezdeném vele! <3 (Topshopnál beszerezhető ITT)

7. Wet Brush Wet Paddle - Lovin Lilac - Egy hajkefe speciálisan vizes haj fésüléséhez kifejlesztve. Extra kíméletes, a színe pedig MENŐ! Kell! (szállítási ktg nélkül beszerezhető ITT)

lilacclouds.jpg

Kollázs: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr777434586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IldikóMila 2015.05.07. 17:08:14

Csodaszép! Imádom! :)

AdriEnn 2015.05.10. 21:20:14

@K.Mila: :-* Örülök, hogy tetszik! :-)

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'