Birthday moodboard

by

2015.05.14.

Hamarosan ünneplünk! Az én születésnapom ugyan még odébb, de a blog születésnapja már nagyon közel :-) Az érzelgős sorokat a "nagy napra" tartogatom, ezért ezúttal csak röviden és finoman szeretnélek benneteket is az ünnepre hangolni. Teljesen be vagyok zsongva ugyanis! Több hete készülök erre a csodás napra. A blog első bejegyzése 2013 május végén látott napvilágot. Tavaly egy kisebb fotósessiönel és egy hatalmas luftballonnal ünnepeltem. Idén kicsit más lesz minden, de hogy konkrétan mi, arra május 31-én derül fény. Addig is jöjjön a moodboard, amit az eseményhez készítettem. :-) 

DE, itt még nem ér véget a jó dolgok sora, ugyanis a két éves születésnap alkalmából Titeket is ünnepellek drága olvasók. <3 A blog nem itt tartana ahol, ha TI nem lennétek! Bátorítotok és megerősítetek abban nap mint nap, hogy igenis van helye ennek a blognak a magyar beauty blog horizonton. <3 Ezért két fergeteges ajándék vár rátok, két high-end, luxus meglepetés ;-) Hogy mit lehet majd nyerni és hogyan, hamarosan kiderül! Stay tuned! <3

 

birthday-enntrance.png

Fotók: Pinterest

Kollázs: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr967459736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'