The beauty of Daniel Wellington watches

by

2015.05.16.

Van egy óra, amivel több mint egy éve szemezek. Jól emlékszem amikor először csillogó tekintettel mutattam meg Édesapámnak. Szerette volna megvásárolni nekem, de lebeszéltem róla. Megbántam. Az élet úgy hozta, hogy már nem tudja megvásárolni. Több mint egy fél év telt el azóta. Nemrég egy e-mail robogott be hozzám, amiben az állt, hogy választhatok egyet a Daniel Wellington csodás órái közül. Nem lehet véletlen... Tőle kaptam!

A svéd márka kínálata láttán leesik az ember álla. Nem vicc! Igazi időtálló klasszikusok, amik minden ruhával zseniálisan mutatnak. Bár a fazon fiúsnak tűnhet, de éppen ezért lett számomra ennyire vonzó. A kontrasztok megszállottja vagyok. Számomra nincs szebb annál, ha egy vörös rúzshoz pl. egy sima fehér póló, egy farmer és "bling-bling"-ként ez az óra párosul. 

Hogy miért írom le mindezt? Ez az óra számomra számomra "A szépséget" jelenti. Nektek is? Akkor nagyon jó hírem van, ugyanis ha vásárolni szeretnétek egy ilyen klasszikus gyönyörűséget most a https://www.danielwellington.com oldalán 15% kedvezményben részesültök, ha beírjátok az enntrance promó kódot fizetés előtt. A promóciós kód 2015.06.15-ig érvényes. Egy másik jó hír pedig, hogy a szállítás teljesen ingyenes. Most pedig jöjjön több variàciò egy témára! :-)

Enjoy! <3

dw_1.jpg

 

 

img_0603.jpg

Fotók: Enn

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr1007465664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'