Golden favorites

by

2015.09.21.

Imádom az őszi fényeket! Tudjátok, mikor napfelkeltekor és naplementekor aranyló fényárban úszik a természet. Egyszerűen ámulatba ejtő, mint az alábbi "arany" szépségápolási kedvenceim is. Kezdjük is a sort egy kedvenccel, amiről már halhattatok korábban is.

Sunday Riley Good Genes - Ebben a pumpás tejüvegben igazi luxus lakozik. Egy elképesztően hatékony! szérum, amelynek használata után, minden alkalommal garantált a WOW effekt. Kisimít, ragyogóvá teszi az arcbőrt és hidratál! További részletek róla ERRE! Imádni fogjátok! ( Mo.-n a Neroli Parfümériában érhetitek el)

Pupa pirosító Soft & Wild - A legújabb Pupa kollekcióban rengeteg csodás termék lapul! Többek között imdánivaló körömlakkok, amelyek közül hármat most egy szerencsés nyertes hazavihet, (Infók róla ERRE) illetve például egy nagyon különleges pirosító- highlighter is leopárdmintában! Elsőre bizarrnak tűnhet, de a szín..., egyszerűen mesés. Ahogy a finom rózsás piros árnyalatok keverednek a visszafogott aranyló fénnyel... Ki kell próbálnotok! A csomagolás? Hát nem vagány? :-) Nem mellesleg az ár is bomba. Imádat!

Ozone Layer dezodor- Sosem fogom abbahagyni a természetes, alumínium mentes dezodorok felkutatását. Egy szuper tégelyt már találtam, amit azóta már milliószor újravásároltam. Őt úgy hívják Soapwalla. Infók róla ERRE! Most azonban ismét elmentem a Neroli Parfümériába (minden alkalommal gigantikus mosollyal távozom onnan :)) és megismerkedtem valami újjal. Egy stift, aminek gyártása során háromlépéses technológiai eljárással oxigénnel dúsítják az alap összetevőket (sheavaj és méhviasz). A dezodor a természetes illatanyaggal együtt négy összetevőből áll sheavaj, méhviasz, hozzáadott orvosi tisztaságú oxigén, opcionális illóolaj. Az oxigén lassan, egyenletesen szabadul fel, így a hosszantartó hatás biztosít. Szuper hatékony és nem hagy nyomot a ruhán! Az illat sajátos, megszokást igényel. Összesen négy illatban kapható: citromfuves, levendulas, kokuszos és eukaliptuszosban. Nekem a kókuszos a kedvencem. Lessetek be a boltva!

clipboard02_masolata.jpg

 

img_2233_masolata.jpg

img_2231.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr917793514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

g_i_t 2015.09.21. 21:14:35

Hahó!:)

Szvsz a Soapwallánál nincs jobb natúr deozodor. Én is próbáltam drogériás és más, relatívan drágább cuccot is (Lavanila), de a közelébe sem érnek. Nem tudom, mi az isten van az én hónaljammal, de ez csak a 4000 forintos dezodorral kompatibilis. Csak gondoltam hátha tudom helyettesíteni valamivel, de nem. Ha már egy picit is megizzad az ember, a többi nálam hatástalanná válik mind izzadásgátlás, mind szagsemlegesítés terén. Borzalom. Ezért nem próbáltam ki én sem az Ozone-t, mert minek kockáztassak. De hátha másnak bejön, ki tudja, mindenesetre én többet nem nyúlok mellé, az biztos. :)

Nem mellesleg, kíváncsi lennék arra, hogy tervezel-e blogbejegyzést készíteni a Sunday Riley Lunáról? Érdekelne, hogy mi a véleményed róla, mert a későbbiekben én is szívesen kipróbálnám, és én eddig csak jót hallottam róla.

A blog még mindig tetszetős, csak így tovább. ;)

lonka 2015.09.26. 14:54:50

A good genes felkeltette az érdeklődésemet, de az ára miatt valószínű, nem fogunk összebarátkozni :(

AdriEnn 2015.09.28. 21:56:25

@g_i_t: Abszolút átérzem a helyzetet, nálam is hasonló! ;-) Én az illat miatt tendálok inkább a Soapwallához (vissza :-) (enntrance.blog.hu/2014/03/11/natural_deodorant) Hatékonyságra ugyanazt tudja a kettő, csak az illat.., hát más :D

AdriEnn 2015.09.28. 21:57:19

@lonka: Egen, sajnos az ár horror, de hátha el lehet csípni leárazva is. Majd lesem, s mindenképp jelzem!

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'