Amazing hair colors, amazing sweets

by

2015.10.11.

A napokban váltottam hajszínt (hamarosan a blogon :-), most még nem árulom el milyen színű lett a hajam. Jöhetnek a tippek! ;-) A festés előtt viszont alapos "kutatómunkát" végeztem a Pinteresten, hogy milyen szín is lenne a legjobb. A hajszín kiválasztásánál fontos volt az épp aktuális évszak, persze a "típusom", illetve a kedvem is :-) Bár imádtam a korábbi szőkét, de ideje volt kicsit újra változtatni. 

Összegyűjtöttem minden "természetesebb"  kedvencem Nektek. A csodás, inspiráló fürtökhöz pedig egy-egy őszi édességet párosítottam, ahol a főszerepet a füge, a kókusz, a sütőtök, a répa, a fahéj és a méz kapta. Ezek azok a hozzávalók, amik mostanában foglalkoztatnak, ha sütéshez, főzéshez támad a kedvem.  És a Ti kedvenceitek?

Fogadjátok szeretettel! <3

a_13.jpg

b_11.jpg

c_11.jpg

e_5.jpg

d_8.jpg

Fotók: Pinterest

Kollázs: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr987595810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'