Planet Spa

by

2016.01.21.

Ezer éve nem voltam wellness programon. Ezt sürgősen pótolnunk kell a legjobb barátnőmmel. (Karola! menjünk mááár :-) Addig viszont itthon tartok egy kis wellness-t, ami ezúttal több fronton jelent "apró" törődést. Viszonylag hanyag vagyok, ami a rendszeres testápolózást illeti, viszont van itt egy krém, amit ajándékba kaptam még december elején. A vajas állagú Avon testápolóról van szó, ami a Herbal Steam Bath line-hoz tartozik. Remek, fanyar, zöld illat ami az én örök kedvencem. Erről már ITT és ITT is beszámoltam. Egy klassz krém, ami tökéletese a hétköznapi kényeztetésre.

A szemkörnyékem mostanában "tragikus" állapotban van. Karikák, száraz vonalak minden van mostanság. Mindenképp szükségem volt egy jó szemkörnyékápolóra. Az Eucerin Volume Filler szemránckrémmel nemrég ismerkedtem meg. Zseniális Lányok!!!! A szuper érzékeny szemkörnyékem imádja. Nincs kellemetlen csípés, van viszont helyette másnap reggelre gyönyörű, kisimult tekintet! 

Ami a sminket illeti, mondhatjuk azt, hogy nincs. Egy ideje szinte semmire nincs időm reggelente, ugyanis hajnalok-hajnalán indulok dolgozni az új lakhelyünkről. Egy dolog viszont néha azért felkerül, ez pedig nem más mint egy remek vörös rúzs. Az egyik nagy-nagy kedvenc pedig az alábbi gyönyörű szuper tartós matt L'Oréal Paris rúzs. 

És a Ti kedvenceitek mostanság?

p1010204_1.jpg

p1010207_2.jpg

p1010206_2.jpg

Fotók: Enn with Olympus PEN E-PL7


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr838300212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'