Autumn lips look

by

2014.10.21.

Sötét burgundi vörös ajkak hétköznap? Lehetséges! Egy őszi sminkre vágytam nemrég, így ismét kísérletezésbe kezdtem néhány rúzsommal. A MAC ikonikus Diva és Rebel árnyalatával külön-külön már készítettem sminkeket, együtt azonban még nem. Éppen itt volt az ideje! :-) A két színt összekevertem a kézfejemen és egy ajakecset segítségével vittem fel az ajkakra. Az ajkak markáns színe mellett a smink további része decens, visszafogott. Mégis szerettem volna, ha a szemsminkben némileg visszaköszön a lilás, barnás árnyalat. Ezért mélyítővonalként egy ilyen színt választottam, amit alaposan elsatíroztam. Jöjjenek a részletek:

Arc: Caudalie Vinoperfect Radiance Serum, majd Chanel Vitalumiére Aqua Loose Powder 

Pirosító: Chanel krémpirosító

Szempilla: Maybelline szempillaspirál két rétegben, csak a felső pillákon.

Szem: MAC Painterly paint pot alap, sötét lila púder alapú szemfesték a mélyítővonalként és a külső szemzugokban

Ti viseltek sötét árnyalatú rúzst hétköznapokon?

(A galériára kattintva minden fotót nagy méretben nézhetsz meg)

IMG_7665.jpg

IMG_7690.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr396713103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'