Classic look

by

2014.11.20.

Szemfestékhez ruhát vásárolni? Miért ne! :-) Mióta megvásároltam életem legdrágább és egyben legjobb sminkbefektetését, egy klasszikus nude Dior palettát (ITT vásárolható meg a legjobb áron), egy szintén mindenttudó trench coat-on törtem a fejem. A szerencse mellém állt, ugyanis nemrég megtaláltam a tökéletes hosszal és színnel rendelkező ballonkabátom is. Persze, hogy ki kellett azonnal próbálnom a nude smokey eyes palettával. Mivel mostanában méginkább a "csak semmi feltűnés" smink trippemen vagyok, csak nagyon visszafogottan nyúltam a színekhez. A mozgó szemhéjra a legvilágosabb, bézs árnyalatot tettem fel, majd mélyítővonalként a kicsit sötétebb barnát használtam. Egy igazán klasszikus, feltűnésmentes smink az eredmény, ami amellett, hogy egyszerűen mindenhez megy, még az elkészítése is gyerekjáték.

Az arcomra alapként két jól ismert "társam a bajban" a Caudalie Vinoperfect szérum és a Caudalie Day Perfecting Fluid került fel. A Chanel gyönyörű krémes bronzosítóját pedig az orcákra vittem fel. Az ajkakra csak egy kis ajakápoló került. Classic, beige, allrounder makeup. I love it! :-) Nektek, hogy tetszik?

IMG_7727.jpg

IMG_7733.jpg

IMG_7732.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr326717663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sélli_ 2014.11.20. 15:32:16

Ne haragudj Enn, de minden smink- kepeden ugyanugy nezel ki. Semmi kulonbseget nem latok (biztos rossz a szemem). Sot konkretan azt sem latom hogy lenne rajtad barmi fele smink... nem kritika, csak megjegyzes. Esetleg cserelj fenykepezot, mert ennek igy semi erteleme.

hahópihehh 2014.11.20. 17:00:50

egyet kell, h értsek az előttem szólóval. ha az volt a lényeg, h úgy nézz ki, mintha nem lenne rajtad smink, akkor ezt a célt elérted, csak ezért kár volt a legdrágább sminkkészletet megvenni. tök jó karakteres arcod és szép, nagy szemeid vannak, sirnék örömömben, ha csak ki kellene ezt emelnem :) szvsz ezek a szinek nagyon beleolvadnak az arcszinedbe, vagy ez csak a nagyon világos háttér miatt tűnik igy?
no offense, sőt! :)

Stella_421 (törölt) 2014.11.20. 21:00:11

Ezzel kikerülni az Index főoldalára? Hol van a füstös szem? Mert én sajnos nem látom...

AdriEnn 2014.11.21. 02:44:25

@sélli_: alapvetően az egyszerű, természetes sminkeket kedvelem, (ennek sokszor hangot is adok) tiszta minimalisztikus környezetben fotòzva. ez valòban azonos a fotòkban, de nem gondolom, hogy minden fotòn ugyanaz a smink lenne láthatò. De persze abszolút tiszteletben tartom a véleményed. Sok olyan blog, ahol tényleg "látványosabb" a smink. Én nem szeretnék az alapkoncepciòmon és "smink filozòfiámon" változtatni. Üdv, Enn

AdriEnn 2014.11.21. 02:53:09

@kokuszpok: köszönöm a bòkot :-) Így van, beleolvadnak a színek nagyon. A palettával nagyon természetes hatású, feltűnés nélküli "szépítő" sminket lehet kreálni. A fények miatt pedig ezúttal még világosabbnak hat a smink. Legközelebb sötétebb háttért választok az efféle sminkekhez. :-) Üdv, Enn

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'