Souvenir másképp

by

2013.08.27.

Van aki hűtőmágnest, van aki képeslapot és van aki "kencéket" hoz magával a nyaralásáról :-) Én az utóbbi csoportba tartozom. Ez a nyaralás sem telhetett el a kötelező körök nélkül, a francia határ mellett meg pláne nem. (ha értitek mire gondolok...) Így Svájcban rohantam is az első viszonylag nagy patikába, hogy beszerezzek minden áhított és (szükséges :)) darabot. Tervben volt egy arcpermet-tonik, egy szemránckrém, egy Nuxe hidratáló, egy Klorane sminklemosó és néhány finomság a Caudalie-től. A patikában egy hatalmas Avené és La Roche Posay polccal találtam magam szemben, gigantikus választékkal, ahol végül laza egy órát töltöttem némi olvasgatással. A végén persze a legendás Avené permet nyert. Míg az előző márkákból hatalmas választék volt, addig a Nuxe-nak alig jutott egy fél polc, ahol sajnos nem találtam semmi olyat, ami különösebben megdobogtatta volna a szívem. Sajnos Klorane sminklemosó sem volt, így majdnem elkenődtem, hogy Klorane termék nélkül térek haza, mikor is eszembe jutott, hogy otthon felejtettem a tusfürdőm (és nincs kedvem tovább a párom "csodás" AXEát használni :-/ ), így aztán egy Oxygen néven futó tusfürdője mellett döntöttem. A nyaralás alatt egyre inkább zavart az iszonyatosan zsírosodó arcbőröm, amit mint kiderítettem a Caudalie naptej okozott sajnos. (hát igen tévedtem, nem minden naptej megfelelő vegyes bőrre) Ezért aztán a patikus hölgyek néhány gyors, és meggyőző érve után, egy kimondottan vegyes bőrre való Avené naptej lett a kiválasztott. Már csak egy bronz flakon maradt szó nélkül, melyet még itthon beszéltek rám a patikában. Egy Bioderma önbarnító spray ről van szó, ami szintén végigutazta velünk az Alpokat :) S ha tudni szeretnétek, hogy melyik termék vált be és melyik nem, maradjatok résen, hamarosan érkezik egy részletes beszámoló! Ti szoktatok beauty termékeket vásárolni a nyaralás alatt?

IMG_8927-002.jpg

IMG_8909-002.jpg

IMG_8914-002.jpgFotók: Enn photo


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr285480855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'