Monday shopping

by

2013.09.16.

Bréking! Megrendeltem ma azt a szempillaspirált, ami után már fél éve ácsongòzok, a Helene Rubinstein Lash Queen-t, amit oly sokan, többek között az egyik kedvenc német beauty bloggerem Ari is ajánl a Primer&Laquer-től. Az elmúlt hònapokban, minden másnap bepakoltam a virtuális bevásárlòkocsimba, majd kivettem, majd betettem, majd megint kivettem. De most, hogy elfogyott/csomòsodni kezdett az imádott Bobbi Brown szempillaspirálom és még egy szuper akciòt is ott lebegtetett a szemem előtt a strawberrynet, nem haboztam (olyan sokat:-)) megvásároltam. Ezzel tetéztem az eddigi legmagasabb szempillaspirálra kiadott összegemet (6500Ft-ot, ami nem éppen kevés...) de ezt amolyan tesztként könyvelem el. S
Amikor anno megvásároltam a Bobbi Brown spirált, azt hittem, hogy megtaláltam az igazit. Imádtam a spirált , de bírta túl sokáig. Összességében úgy gondolom, hogy megéri több pénzt kiadni egy szempillaspirálért ( ha az ember megteheti), de ez nem azt jelenti, hogy nincs jò minősègű az olcsòbb árkategòriàban. Igérem hamarosan érkezik néhàny teszt és persze részletes vélemény egy-egy "olcsòbb" árkategòriájú spirálròl, többek között az Avon új Mega Effects termékéről is. Addig is izgatottan várom a Helena Rubinstein kiscsomagot és persze amint megérkezett beszámolok persze arròl is :-)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10676035/?claim=pb3ggrnzt2p">Follow my blog with Bloglovin</a>

Helena-Rubinstein-Fatal-Blacks3.jpg


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr135516745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuica 2013.10.19. 10:21:16

Nnaa? :) (en amugy kicsit tartanek tole, nem szeretem a hajlitott kefeket, de kivancsiva tettel!)

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'