December favorites

by

2013.12.21.

Ideje, hogy hírt adjak néhány újdonságról, amelyek nemrég lopták be magukat a szívembe. Különösen karácsonykor édeskés, "tápláló" dolgokra vágyik az ember, legalábbis én igen, ami nálam beauty termékek terén is így van. (Leginkább CSAK ilyenkor, mert amúgy nem vagyok egy édeskés illat párti.) Minden esetre a sok-sok mézeskalács és vanília illat meghozza a kedvem, hogy amit magamra kenek is hasonló illatokat tartalmazzon. Elég beteg, de ez van :-) Így jött hát az alábbi kis "christmas selection", a karácsonyfánkkal együtt!

IMG_9971-001.jpg

Sampar Daily Dose Foaming Cleanser arc, sminklemosó: Nem hazudok, olyan mintha egy kis mézeskalács tésztapasztával mosnál arcot, de mindez viszonylag decenc, szeretnivaló formában. A Sampar egy francia luxus márka, amit nemrég fedeztem fel. Az arc és sminklemosó kiállta a próbát. Maradéktalanul tisztít, szuperjó használni. Leginkább vegyes, zsíros bőrre ajánlanám, érzékeny bőrre semmiképp. Azt hiszem nem ez lesz az utolsó Sampar termék a fürdőszoba szekrényemben... 

IMG_9960-001.jpg

Antipodes, Reincarnation pure facial exfoliator hámlasztó arcpakolás: Ooops, megvettem... Nem bírtam ki, hogy ne vásároljak meg ezt az, elméletileg arctisztítóként, hámlasztóként futó, de szerintem inkább a hámlasztás-pakolás kategóriába sorolható csodás új zélandi terméket. Amennyire visszataszító a csomagolása, annyira zseniális ez a kence. Már korábban lestem a márkát, de valahogy végül nem vásároltam. Aztán Charlotte Tilbury makeup artist instagram oldalán végül meggyőzött arról, hogy jó lesz ez nekem :D Megrendeltem és nem bántam meg. Egy selymes, tejszínhabra emlékeztető textúra, ami kicsit fanyar, citrusos illatot áraszt magából. A krémben apró, gyengéd szemcsék gondoskodnak az elhalt hámsejtek eltávolításáról. Ami pedig a legjobb az egészben, hogy teljesen természetes anyagokból készült termékről van szó. IMÁDOM, ha tehetitek próbáljátok ki!

IMG_9982-001.jpg

Lush pied de pepper foot lotion: Mikor először kinyitottam ezt a krémet és megéreztem az illatát, legszívesebben elfutottam volna azonnal egy kiskanálért és kikanalaztam volna... No comment. :-) Azt hiszem függő vagyok... Nem tudok az illat nélkül mostanában elaludni. Végzetes szerelem, ha van ilyen ember és kence között... Minden esetre, ma beszereztem a csoki mousse hozzávalókat és csináltam is gyorsan néhány adagot, hogy nehogy baj történjen :-) A krém gyorsan beszívódik és pihe-puha lábikókat varázsol másnap reggelre. Ha szeretitek a csokit, próbáljátok ki!

IMG_9988-001.jpg

& Other Stories tusfürdő és testápoló: Iszonyatosan boldog voltam, hogy elutazhattam a hónap elején Barcelonába. Annak pedig pláne nagyon-nagyon-nagyon örültem, hogy végre egy olyan városba utazhatok ahol van & Other Stories bolt. Mióta megnyílt a H&M legújabb üdvöskéje, minden nap a webshopon lógok..., ami persze NEM szállít Mo-ra. Bevetettem hát magam egy előre készített listával a boltba, ahol nem kis időt töltöttem. Imádom azokat a ruhákat, kiegészítőket, no és persze a beauty vonala is nagyon izgatott. Végül kicsit szkeptikusan, de megvásároltam egy tusfürdőt és a hozzá tartozó testápolót. Nem vagyok általában túl bizakodó olyan beauty termékekkel, amelyek egy-egy ruhalánc neve alatt jelennek meg. A minőség többnyire hagy kívánnivalót maga után. Szerencsére ez az elméletem azonban most megdőlni látszik, mert ezek a termékek valami elképesztően jóóóóók. A szlogenre flakonon " Enjoy a scent of dreams" pedig csak azt tudom mondani, hogy " Ó igen!". Szó szerint mennyei illata van! Nem túl édes, finom, bájos, szeretnivaló. A tusfürdő krémesebb mint a Sanctuary Spa, a testápoló egy hígabb textúra, ami azonnal beszívódik és remekül hidratál.

IMG_9991-001.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr465703756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'