Spring look

by

2014.01.24.

Jön a tél, de én már megszoktam a "tavaszt", ezért dacolva a hideg idővel, tavaszba öltöztettem a lakást, s a sminkem is. Gyönyörű pasztell színekben pompázó miniszegfűket találtam a virágboltban, amiknek nem tudtam ellenállni. A szegfűk inspirálták a visszafogott, de hozzám képest, mégis nagyon "színes" sminkem és a ruhám is. A szemhéjamra egy régi kedvenc került bevetésre, a Manhattan egy limited edition pasztell zöld duója. Az arcomon egy imádott újdonság, a Caudalie Day Perfecting Fluid, ami a kezemet a szívemre téve írva, egy CSODA. Az arcbőröm egyenletes, élettel teli, friss és üde lesz, az eredmény pedig azonnal a felvitel után WOW. (de erről hamarosan még többet) Az almácskákra ezúttal nem került pirosító, csak egy kis highlighter- Edward Bess- Afterglow, amivel az egész look még frissebbnek hat szerintem. A szempilláim hangsúlyozásához a Bobbi Brown szempillaspirálomat használtam, egy kis göndörítés után. Az ajkakra egy barack színű Kryolan rúzs és az Aesop ajakápolóm került fel. Az utóbbira azért volt szükség, mert nem szerettem volna, hogy nagyon erős legyen a szín, ezzel tovább fokozva a friss, modern hatást.

ui.: A rajtam látható ruha  egy Dóri Tomcsányi kedvenc <3 

IMG_0387.jpg

IMG_0402.jpg

IMG_0408.jpg

IMG_0375.jpg

IMG_0364.jpg

Fotók: Enn






A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr95769673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'