Pink cheeks with Chanel!

by

2014.02.18.

Mindig egy különös érzés uralkodik el rajtam, ha egy Chanel szépségápolási terméket tarthatok a kezemben, nem tagadom. Már a második alkalommal múlta felül minden várakozásomat egy Chanel termék. Dekorkozmetikumban számomra egyszerűen profik! A termékek innnovatívak, egyediek és csúcsminőségűek. Most épp a  Le Blush Créme De Chanel- Inspiration árnyalata ejtett rabul. Mindenképp szerettem volna egy krémpirosítót, de hosszú ideig bizonytalan voltam, hogy mégis melyik márkától válasszak. A Dior felé kacsingattam, de számomra túl intenzív színnek bizonyult. Egy könnyen kombinálható, friss színt kerestem. Egy jó krém pirosító legyen könnyen felvihető, szépen elmosható, leheljen egy decens színt az orcákra és persze legyen tartós.  Ez a pirosító tudja mindezt. Imádat! Fogadjátok tehát szertettel ezt a kis csodát, jácintmezőbe borulva! :-) Ti milyen krémpirosítót próbáltatok ki eddig?

IMG_0660_1.jpg

IMG_0675.jpg

IMG_0657.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr545815970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abigelvegh 2014.02.18. 21:19:42

Jaj, ez túl jól hangzik :) Gyönyörű lehet

abigelvegh 2014.02.18. 21:28:15

És a képeid még mindig szuper-elbűvölőek, imádom nézegetni őket :)

AdriEnn 2014.02.23. 10:19:04

@abigelvegh: köszönöm Abigél :-)) (blush)

abigelvegh 2014.03.03. 23:24:48

@AdriEnn: amióta olvastam a posztot, harmadszorra vettem meg hajszál híján...azt hiszem, ki kell jelölnöm egy elérendő célt, aminek Ő lesz a jutalma :)

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'