Pink+Gold look

by

2014.02.20.

Kísérletezésbe kezdtem! Miért is ne nyúlhatnék adott esetben egy rózsaszín szemfestékhez? Míg korábban rettenetesen ódzkodtam az efféle királylányos színektől, most annál inkább érdekelnek. Kifejezetten a pasztell árnyalatok foglalkoztatnak. Gondolom senkinek nem tűnt még fel... (haha) :-) Egy különleges ArtDeco szemfestéteket próbáltam ki, ami a fény beesési szögétől függően rózsaszín vagy épp arany. Ezt a különleges átmenetet a MAC Groundworkkel bolondítottam meg a belső szemzugtól egy mélyítővonalat alkotva. A szempilláimat a Borjouis Volumizer spirállal hangsúlyoztam több réteget feltéve, mert szerettem volna ráerősíteni a kislányos, királylányos hatásra. Az arcbőrömre alapként ismét csak a Caudalie Day Perfecting Fluid került fel. Az orcákra pirosításként a krémes Chanel Inspiration került fel. <3 Az ajkakra csak némi Aesop ajakápoló és már kész is. Hogy tetszik? Kipróbáljátok?

IMG_0749.jpg

IMG_0748.jpg

 IMG_0757.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr405815997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'