French look

by

2014.03.04.

Francia lázban égek! Hogy miért? Egyrészt éppen zajlik a francia divathét és elárasztották a szebbnél-szebb divat és beauty fotók az instagram-ot, másrészt ma megérkezett a "Parisian Chic" című könyvem (amire Foxycheeks, Hanna által lettem figyelmes<3) , amelyben a híres modell Inès de la Fressange és Sophie Gachet felfedi a francia sikk minden titkát (totál zsongás <3), és végül persze nem hagyhatom említés nélkül a francia beauty termékek iránti rajongásomat sem, bár az ugye konstansnak mondható. :-) A rengeteg francia inspiráció hatására pedig megszületett az alábbi look, ahol bevetettem az imádott Comme des Garcons felsőm (btw megvásárolhatjátok ITT :-), illetve egy bájos színű vörös Avon rúzst is, név szerint a Lava Love-ot. Emellett felkerült egy klasszikus fekete tusvonal is, amit a Loréal Super Linerrel kreáltam. Az arcomra csak a Caudalie Day Perfecting Fluid került fel, a fekete pillákat pedig a Borjouis Volmizernek köszönhetem. A szemöldökömet &Other Stories ceruzával hangsúlyoztam. A végeredmény egy letisztult, klasszikus smink, számomra mégis modernnek ható összképpel, ahol a fókusz a tusvonal ellenére a vörös rúzsra helyeződik. Szerintem megállja a helyét nappali sminkként, illetve bármilyen alkalomra is. Kipróbáljátok?

IMG_0844.jpg

IMG_0854.jpg

IMG_0848.jpg

http---makeagif.com--media-2-15-2014-J9Fjnz.gif

Fotók: Enn

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr395815982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'