Sunkissed look

by

2014.04.01.

Újra és újra megpróbálkozom egy olyan nyári smink készítésével, amivel úgy tűnhet akár, mintha napoztam volna én is. (hihi) Persze nem olyan barnaságra gondolok, hanem egy minimális színre, amit a hófehér! bőrömmel én is össze tudnék szedni, feltéve ha nem kenném magam minden nap 50+ -os naptejjel. Thats life! Elfogadtam, ez van, így annál nagyobb örömmel használom például a krémes bronzosítom :-)

Az alábbi lookhoz alapként, az Aromateraphy Associates szérumot tettem fel. Az arcomon látható színt pedig, a Chanel Tan De Soleil bronzosítónak köszönhetem, amit az orcákra az orromra, szemhéjakra (kereszt irányba, mint Lisa Eldridge) és a homlokomra kétoldalt vittem fel. A szemöldökömet az Alverde szemöldökceruzámmal hangsúlyoztam, majd némi hajlakkal befújt kiskefével fixáltam. A szempillákat göndörítés után, a Borjouis szempillaspirállal emeltem ki.

A végeredmény egy természetes nap"barnította" look, extrán fehér bőrűek számára. Én nagyon imádom! Nektek, hogy tetszik?

IMG_2004.jpg

IMG_2012_1.jpg

IMG_2009_1.jpg

IMG_2025.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr335885795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.04.01. 16:38:44

Van rajtad smink????

Nagyon csinos vagy egyébként.

De én tényleg azért kattintottam, mert azt hittem, hogy a fehér bőrből most tényleg "csokit" csináltál...

AdriEnn 2014.04.09. 15:15:09

@Hoppácska:
A poszt szövegének elolvasása után hamar kiderül a válasz :-)

jpmjpm 2014.08.06. 14:30:51

"Én nagyon imádom! Nektek, hogy tetszik?"

OMG. :) gyönyörű

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'