Grey inspiration look

by

2014.05.13.

Végre elég meleg van ahhoz, hogy felvegyem az imádott ruhám a Kepp Showroomból :-) Olyan jó, újra és újra felfedezni egy-egy ruhadarabot. Az alábbi szürke árnyalatai pedig, egy ebben a színben hangsúlyos smink elkészítéséhez inspirált.

Visszafogottan, szolidan, ahogy azt már megszokhattátok! :-) Egy kis "wow effect" bőven elég!

Ez esetben nálam ehhez, egy szuper vízálló grafitszürke szemceruzát használtam a BeYou-tól, amit a felső és alsó pillák vonalán vittem fel, leginkább a külső szemzugot hangsúlyozva. A mélyítő vonalra is felvittem egy kicsit a színből, majd az összes vonalat, egy ecsettel teljesen elsatíroztam (elmostam), hogy lágyabb, természetesebb legyen az összkép. A drámaibb tekintet érdekében, most is felkerült néhány tincs az ArtDeco short pilláiból.

Az arcomra, a már nagyon jól ismert Caudalie Day Perfecting Fluid került fel, plusz a szeplőim, amiket a délutáni napsütés csalt az arcomra. :-) A szemöldökömet az ArtDeco, szintén vízálló új filcével hangsúlyoztam, ami több mint imádat! (erről hamarosan többet) Kontúrként most a Chanel Tan De Soleil került bevetésre, az ajkakra pedig csak egy hangyányi ajakápoló jutott szerephez az Aesop-tól. 

zu_2.jpg

 

IMG_2191.jpg

 

IMG_2199.jpg

 

IMG_2206.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr26102381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'