Peachy look

by

2014.06.20.

Olyan dolog történt velem júniusban, ami abszolút nem jellemző esetemben. Egy enyhe barnaságot vélek felfedezni az arcbőrömön, a szeplőkön kívül. (haha) Unbelievable but true! Ennek örömére be is szereztem egy barackszínű krémpirosítót, ami szuperül passzol a napbarnította bőrhöz.

A koncepció minimalizmus volt, ezúttal is :-) A magas hőmérséklet miatt ez különösen indokolt is most. Kinek van kedve folyamatosan a napszemüvegéről törölgetni a leolvadó sminkjét? Ugye senkinek?

Úgy döntöttem csak 4 terméket használok a sminkhez, ami bármikor könnyen felfrissíthető a nap folyamán. Nektek mi a kedvenc sminketek a nyárra?

Arc: Az arcomra ezúttal a Caudalie Vinoperfect Radiance Serum-ot (erről hamarosan egy külön posztban többet) vittem fel. Pirosítóként pedig a Pixi "Duo Cheek Cream" krémpirosítóját használtam.

Szemek: Az imádott és legjobb! Shu Uemura szempillagöndörítő után, a  már jól ismert Bourjois szempillaspirált használtam. A mozgó szemhéjakra pedig a Pixi krémpirosító sötétebb árnyalatát vittem fel.

Száj: Egy kis Lush szájfény, és már kész is :-)

I hope you like it?! <3

 

IMG_2749.jpg

IMG_2755.jpg

IMG_2752.jpg

IMG_2756.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr836386751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'