Nude by Nubu look II.

by

2014.07.17.

Ki látta az első Nude by Nubu inspirálta posztom? Ugye mindenki?:-) Remélem ugyanakkora örömmel fogadjátok a második felvonást is, ahol gyönyörű szürke és lilás árnyalatok jelentették a fő inspirációforrást. Ti is szerettétek volna anno, a Nubu első kollekciói közül a csodás fehér, vagy fekete színű álomesőkabátot megszerezni? Nos, én egyike voltam azoknak, de anno nem sikerült. Van viszont egy jó hírem, ugyanis most az új almárka palettáján újra feltűnt ez a kultikus Nubu darab. Ezúttal viszont az alábbi lilás árnyalat ejtett rabul. Ami a sminkben is szerepet kapott.

Alapként ismét némi La Roche Posay hidratálókrémhez egy hangyányi Vichy Ideália ragyogást fokozó alapozót kevertem (mintából). A szemöldököm hangsúlyozásához egy Alverde (DM-ből) szemöldökceruzát használtam. A füstös lilás szemsminkhez egy SHE duo szemfesték került bevetésre, ami tökéletesen passzol a kabát árnyalatához. A mozgó szemhéjra vittem fel a világosabb árnyalatot, majd a mélyítővonalra és a külső szemzughoz a sötétebb árnyalatot. A legfontosabb a füstös szemek elkészítésénel a satírozás! A lényeg, hogy tökéletes legyen a sötét és a világos szín közti átmenet. Ez egy klassz ecsettel könnyen elérhető. Végül egy fekete L'Oréal tus(filc)sal cicásítottam a végső hatást, ami az egyik legszuperebb tus, amivel valaha találkoztam. Must have, ha szeretitek a tust! (ITT szerezhetitek be a legkönnyebben, szállítási ktg nélkül). S végül az ajkakra egy hidratáló, nude rúzs került az Avontól. Kész is! Hogy tetszik?

(ui.: Szabadidőmben macskaanimátorként tevékenykedem! :-) )

nubu_1.jpg

IMG_3768.jpg

IMG_3737.jpg

nubu.jpg

IMG_3765.jpg

Fotók: Enn

Macska: Bendegúz

Ruhák: Nude by Nubu elérhetők a Monofashion shopban

 

A poszt a Nude by Nubuval való együttműködés kapcsán jött létre.


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr656502705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'