Summer feelings

by

2014.08.04.

Idén először vízparton jártam a hétvégén. Tapsvihar! :-) Szerencsére megúsztuk az esőt, és szuper jól éreztük magunkat a Tisza parton. Smink nélkül, de annál több naptejjel felszerelkezve élveztem a csodás homokos partot egy titkos strandon. ;-) Hogy mit vittem magammal a partra? Íme:

1. La Roche Posay 50+ napolaj- Egy igazán klassz napolaj, ami viszonylag könnyen beszívódik és nem ragad. Emellet pedig optimálisan védi, a már-már mentőautóra hajazó hófehér bőröm. (bár lehetnék kicsit barnább..hjajj..)

2. Avené 30+ naptej vegyes arcbőrre- Ez a naptej egyszerűen zsenális! Tavaly nyáron vásároltam Svájcban, de szuperáron elérhető ITT is, szállítási ktg nélkül. Könnyű, nagyon kellemes állagú, abszolút nem hagy zsíros réteget az arcbőrön, sőt némileg mattítja is azt, az illat pedig egyszerűen mennyei.

3. Avené frissítő permet- Sokat emlegettem már ezt a kis csodafrissítőt. Nem csak az irodában, vagy a városban szuper, hanem a vízparton napozáshoz is. ;-)

Nektek, hogy telt a hétvégétek?

IMG_4446.jpg

zu_5.jpg

IMG_4442.jpg

 Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr136571131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'