Lilac smokey eyes look

by

2014.08.06.

Köztem és a lila szín közti kapcsolat virgázásnak indult. Bár voltak már korábban bátortalanabb próbálkozásaim vele, most azonban egy szeder turmix meghozta kedvem, hogy el is mélyítsük kicsit a barátságunk. :-) Annyira inspirálónak találtam a turmixgépben a világos lila színt, amit a szuper finom szedrek és a tej találkozása hozott létre, hogy azonnal előkotortam az "ezer éves" Alverde palettám (DM-ből). A palettában négy szín van, egy fehér, egy sötétlila és két világosabb lila árnyalat. A mozgó szemhéjamra, a legvilágosabb lila árnyalatból vittem fel, majd a külső szemzughoz (alul, felül) a legsötétebb lilát, amit mélyítővonalként alaposan elsatíroztam. A belső szemzughoz a fehér árnyalat került, majd ezt is alaposan elsatíroztam. A mozgó szemhéj középső részére pedig egy lehelletnyi metálos, krémes szemfestéket került highlightként Laura Mercier-től, ami csodásan kiemeli a szemet és friss, üde hatást kelt. A szempilláimat göndörítés után, a Borjouis szempillaspirállal hangsúlyoztam. (két rétegben)

A lila füstös szemekkel végezve, kivételesen alapozót vittem fel, ami most az Estée Lauder Double Wear Ecru árnyalata volt. Hogy miért csak most vittem fel alapozót? Füstös szemek esetében előnyösebb az alapozót a szemsmink után felvinni, mert a por állagú festékek és a sok satírozás miatt, könnyen a szem alá kerülhetnek szemcsék, amit egy meglévő alapozórétegről elég nehéz eltávolítani.

Az alapozót követte a pirosító, ami ezúttal is a Chanel krémpirosítója volt, majd az orca felső részére a Philosophy highlighterként is jól funkcionáló palettáját használtam. Az ajkakat csak az imádott Nuxe ajakápolómmal kentem be. Hogy tetszik, kipróbáljátok ti is?

lilac.jpg

IMG_4230.jpg

IMG_4198.jpg

IMG_4219.jpg

http---makeagif.com--media-7-27-2014-RV4kim.gif

Fotók: Enn

Szívószál: Karcsi papírboltja

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr486548899

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'