Beauty talk - Interjú Rajnai Rebekával

by

2015.02.08.

Ha fel kellene sorolnom néhány értéket közvetítő magyar divat blogot, egyet biztosan említenék, az pedig nem más mint a Larinne blog. Egy kis divat ékszerdoboz, mely mögött egy igazán tündéri szerző áll: Rajnai Rebeka. Blogját leginkább azért kedvelem, mert igazán átfogóan kezeli a divatot, ahol többek között klassz zenékről, művészetről is olvashat az ember. Rebekát még "divatblogger" koromból ismerem, akivel azóta is nagyon szívesen találkozom egy jó beszélgetésre itt-ott.

Rebeka szerény, tündéri személyisége és bája áthatja egész blogját. Ezúttal őt faggattam, többek között blogjáról, a szépségről alkotott nézeteiről, illetve kedvenc termékeiről is. A beszélgetésre Rebeka egyik kedvenc éttermében a Konyhában került sor, ami villámgyorsan az én kedvenceim közé is bekerült. Látnotok kell, no de előtte jöjjön az interjú!

beauty_talk.jpg

 

A magyar divatbloggerek egyik legjobbja vagy szerintem, sőt..., hogy a blog ötlete anno?

Milyen kedves vagy, köszönöm  2009-ben, a nagy külföldi blog-bumm idején kezdtem el követni rengeteg, főleg divattal foglalkozó blogot. Rögtön éreztem, hogy nekem is ki kell próbálnom, mert ez az én műfajom, szóval bele is vágtam – azóta pedig még inkább megszerettem. Olyan, mintha egy saját magazinom lenne, az olvasóim pedig a legédesebbek!

Honnan "érkezik" a blogod neve a Larinne?

Puskin, Anyegin - főhősnőjének nevét alakítottam át egy kicsit (Tatjana Larin). Nagyon szeretem a karakterét, és úgy éreztem, hogy a nevének hangzása, és a hozzá fűződő asszociációk (még ha csak számomra is) hordozzák a blogom hangulatát, illetve azokat az értékeket, amelyeket közölni szeretnék.

fuuuuuu.jpg

cx.png

Honnan szerzed az inspirációt a blogbejegyzéseidhez?

A MOME divat- és textiltervező mesterszakára járok, ezért folyamatosan „ihletett állapotban” kell lennem ahhoz, hogy ott is helyt tudjak állni. Ráadásul az sem árt, ha képben vagyok a legújabb trendeket illetően… Szóval nagyon sok blogot olvasok, próbálom figyelemmel kísérni a legfrissebb kollekciókat, de nagy hatással vannak rám a filmek, a kortárs művészet és más, épp aktuális jelenségek is. Ezért természetesen elég könnyen találok olyan témát, amit érdemes megosztanom a blogomon is 

img_9379_5_1.jpg

 

Mi határozza meg, hogy éppen miről írsz?

Ami épp a leginkább foglalkoztat, és úgy gondolom, hogy talán mások számára is érdekes lehet. Nagyon szeretem a nosztalgikus hangulatú, klasszikus dolgokat, így az ilyesmik sokszor szerepelnek a bejegyzéseimben, illetve fontosnak tartom, hogy a fiatal magyar tervezőket is támogassam. Remélem a jövőben több időt tudok majd fordítani a blogomra, mert rengeteg ötletem van, és szeretnék új rovatokat is indítani.

reb1.png

img_9400_1.jpg

 

Igazi mesébe illő szépség vagy, hogy néz ki a napi szépségápolási rutinod?

Ó, igazán köszönöm  (irulok-pirulok). Igazából még nem alakult ki annyira, a szépségápolás terén még a kísérletező periódusban vagyok. Reggel arctisztítás, egy kevés smink, és már indulok is!

Sminkeled magad hétköznap, ha igen milyen termékeket használsz?

Hétköznap nem viszem túlzásba a dolgokat – egy kis alapozó, pici pirosító, (néha szemceruza), ami viszont elhagyhatatlan, az a szempillaspirál és egy vörös rúzs. Ha viszont valami extrára vágyom, akkor a 60-as éveket hívom segítségül, vagy az arany szemceruzámat.

oi.png

Ha a neszeszeredbe csak egyetlen beauty terméket tehetnél, mi lenne az és miért?

Általában csak egyet hordok magamnál - egy matt rúzst. ( jelenleg ez a Catrice 080, my red card ) Mert öltöztet, karakteressé teszi a megjelenést, szupernőies, és klasszikus!

Milyen szépségápolási tippet, fortélyt osztanál meg szívesen?

Érdemes visszakacsintani a korábbi korszakok sminkjeihez és hajviseleteihez, mert remek ötleteket lehet meríteni belőlük! És szívesen ajánlom egy korábbi bejegyzésemet, ahol a Bibliából osztok meg szépségtippeket.

reb.png

Mindig csodásak a körmeid, mivel tartod őket karban?

A praktikussága miatt általában csak átlátszó körömlakkot viselek (értsd = nem látszik annyira, ha elkezd lekopni…), de a klasszikus árnyalatú lakkokat kedvelem a leginkább. Vörös, pink, barack… A műkörmökkel viszont a mai napig nem tudtam megbarátkozni, számomra olyan idegennek tűnnek.

Számodra mit jelent a szépség?

A divatnál, a gondosan megszerkesztett outfiteknél és a tökéletes sminknél mindenképpen többet. Számomra sokkal fontosabb a jellem, a tisztaság és a természetesség. Tudod, ahogy mondani szokták - a belső értékek…
Azt hiszem az apró szabálytalanságok, tökéletlenségek tesznek valakit igazán elragadóvá és szerethetővé, és  az, ha valaki egy egyszerű farmert is különlegessé tud tenni – akár csak a mosolyával.

img_9395_4.jpg

Mivel ápolod a gyönyörű barna fürtjeid?

Nagyon szerencsés vagyok, mert elég sok, és egészséges hajat kaptam, ezért igyekszem is vigyázni rá. Például még sosem festettem – bár már régóta hívogat és csalogat egy gesztenyés árnyalat, szóval lehet, hogy hamarosan mégis megadom magam… Egyébként Dove Advanced sampont és balzsamot használok, és nagyon szeretem a Toni&Guy termékeit is.

qw.png


Mi a véleményed arról, hogy a magyar lányok jelenleg hogyan sminkelnek?

Az utcán sajnos sok rossz példát látok – úgy tűnik, még mindig nem ismerik elegen a ’kevesebb több’ elvét.  Azonban a közvetlen környezetemben, a barátnőim mind csodásan sminkelik magukat! Épp, hogy csak egyleheletnyi festék kerül az arcukra, ami kiemeli a természetes szépségüket.

2__1.jpg


Van olyan termék amit évek óta újravásárolsz, ha igen miért?

Mint már említettem, szívesen kísérletezem, ezért nem igazán van még állandó kedvencem. Ha valami elfogy, akkor kipróbálok valami újat! Viszont a Chanel - Coco Mademoiselle parfümöm most nagy szerelem lett, azt hiszem mellette hűségesen kitartok majd a jövőben.

img_9399_1.jpg

A következő darab a beauty kívánságlistádon?

Egy újabb rúzs! Mondjuk most egy melegebb, narancsosabb árnyalat.

Fotók: Enn

Helyszín: Konyha


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr377150135
Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'