Current favorites

by

2015.05.21.

Babarózsaszín az új szerelem! Najó nem csak, ugyanis nude színek és egy macska is rabul ejtett.:-) Igaz, az utóbbi már, több mint hét éve. :-) De jöjjenek az új kedvencek.

Maybelline The Nudes paletta - Megérkezett hozzánk is ez a csodás paletta! Bevallom őszintén az első nude palettám evör. Imádom! Ugyanis nem csak meleg, hanem remek hideg színeket is rejt a paletta. Sokoldalúan használható és a "menyasszonyaim" is imádják! :-) Ha egy jó nude palettát kerestek, mindenképp lessétek meg!

Fujifilm instax mini - A L'Oréal Paris jóvoltából, büszkén jelentem, hogy én is Polaroid kamera tulajdonos lettem. :-) Hát nem bájos ez a szín?! Olyan régóta szerettem volna egy ilyen masinát, most végre kipróbálhattam. Lázasan készülünk a nyári túra kalandunkra, ahova ezúttal őt is magammal vittem. A tudat, hogy néhány percen belül a kezemben tarthatom a fotót, leírhatatlan... Insta-x szerelem! <3

Matrix Texture Builder - Nemrég egy csomag robogott be hozzám, amiben a Matrix újdonságai lapultak. Többek között ez a szuper Texture Builder spray is, ami remek textúrát ad a hajnak. Tökéletes a vékonyszálú, lelapulásra hajlamos hajamra. Minden nap bevetésen! :-)

zu_9.jpg

 

 

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr727447384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'