100% Enn's look!

by

2015.09.03.

Hogy miért kapta ezt a címet a bejegyzés? Jelenleg ebben a sminkben, "stílusban" érzem magam a leginkább otthon. Ebben igazán jó a komfortérzetem. Tudjátok, mint a legkényelmesebb Levis farmeretek, ami mindig jó választás. Esetemben épp egy imádom szabású fehér póló, a születésnapi nyakláncom és egy csodás matt vörös a L'Oréal Paris-tól. Imááádom ezt az árnyalatot.

A szín a 402-es és a Forgive my sin névre hallgat. A legújabb L'Oréal Paris Infallible Mega Gloss Matte rúzsokból való, ami egy igazi klasszikus vörös csodatevő! Szépen kiemeli a kék szemeket, amihez úgy gondoltam ezúttal szemfesték sem szükséges. (nem kell mindig "minden", csak bátran a kísérletezgetéssel) Így az összhatás számomra harmonikus és modern. Klasszul hordható ebben a formában hétköznapra is. Ütős kontrasztot képez az egyszerű fehér pólóval és a finom arany nyaklánccal. Az arcomra alapként a Neogence Esszencia került hidratálásként, illetve a már jól ismert Caudalie Day Perfecting Fluid (1-es árnyalat, info róla ERRE), árnyékként a Chanel Tan De Soleil. Ígértem nektek fotókat az új, imádott Olympus PEN masinával. Íme! <3

Hogy tetszik?


p8300062.jpg

p8300072.jpg

p8300041.jpg

p8300053.jpg

p8300063.jpg

Fotók: Enn with Olympus PEN E-PL7

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr327745700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kittenish 2015.09.03. 19:30:17

Gyönyörű ez a rúzs! Mostanság én is hasonló sminkben érzem a legjobban magamat. :)

koridori 2016.09.06. 21:19:40

Szia! Nagyon szép a sminked, én is igyekszem ilyesmit készíteni magamnak a hétköznapokra. :) Most vettem egy ilyen rúzst: 2bmakeup.hu/shop/ajak/2b-ruzs-12-sweet-cherry/ Kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz intenzív felkenve... :)

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'