Pics from last week

by

2015.09.26.

Az elmúlt hét igen eseménydúsra sikeredett. Az OBI, Praktiker, lakás Bermuda-háromszögben mozogtam javarészt, az éppen zajló lakás"felújításunk" miatt. DE! jártam azért néhány izgalmas helyen is, ahol fotóztam az imádott Olympus PEN kamerámmal, ami szinte mindenhol ott van velem.

A héten meglestem a Dove csodás újdonságait (BigBag PR rendezésében <3), a Derma Spa termékcsaládot. OMG! Imádtam mind, az eseményt, mind a termékeket. Hamarosan részletesen is olvashattok a termékekről. Stay tuned! Egy másik csodás hely pedig a Dunakanyar volt, ahol jártunk. Annyira megnyugtató és varázslatosan szép ez a hely... Újra és újra szerelembe esek, ahányszor csak arra járunk. 

A harmadik dolog pedig egy csodás hír. Az Enntrance blog is bekerült a Cosmopolitan magazin és az AVON szervezésében megrendezésre kerülő Digital Divas verseny 24 legjobb blogja közé. Boldogság! Ezúton is köszönöm! <3 Szuper blogok kerültek a legjobbak közé, mint pl. az én egyik kedvenc DIY bloggerem is Juditu, illetve a Chloe from the Woods  blog is <3 A közönségszavazás még tart. Én már szavaztam a kedvenceimre, ha van kedvetek tegyétek meg Ti is. :-)

p9170020.jpg

p9200087.jpg

p9200060.jpg

Fotók:Enn with Olympus PEN E-PL7


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr477836344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lonka 2015.09.26. 20:50:24

Már szavaztam rád, mert te vagy a legszuperebb :)
Nagyon tetszenek a fotók!

AdriEnn 2015.09.28. 21:53:21

@lonka: De Drága vagy! <3 <3 <3 Köszönöm! :-* Enn

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'