Enn's five weekly favorites

by

2016.02.22.

Új hét, új imádat! Jöjjön ma öt csodás találat, amit mostanában különösen imádtam. Van néhány új és újra felfedezett szerelem is. Jöjjenek hát szépen sorban:

1. Chez Dodo macaronok - Minden úgy kezdődött, hogy egy véletlen folytán rátaláltam egy interjúra Dórival, a Chez Dodo tulajdonosával, nos azóta vágyom ebbe a tündéri üzletbe. A koncepció, Dóri személye, a hitvallás, az üzletről látott fotók, illetve a macaronok iránt táplált szeretet bevonzott.Tudtam, hogy el kell mennem :-) Persze, ahogy sokan másoknál a macaronok és az én kapcsolatom sem volt mindig felhőtlen. Ha az ember indításként belebotlik egy-egy rosszul elkészített példányba, a pasztell szépségek varázsa gyakran kártyavárként omlik össze az emberben. Hiába, meg kell találni a minőségi darabokat! (ezt az étkezés többi frontján is vallom..) A Chez Dodo mennyei macaronjai azonban az első harapásnál felépítik újra a várat :-) Torony magasan a legjobb és legkülönlegesebb macaronok Budapesten! Imádni fogjátok! (pssst: nekem a sós, édes példányok a kedveceim <3)

2. REN Flash Rinse 1 Minute Facial  - A tavasz iránti vágyódás egyre nagyobb, így előszedtem a tavaszi arcápolási kedvenceim és lázadásba kezdtem a beauty termékekkell!! Haha! :-)  Meséltem már Nektek erről a kis fehér tubusba zárt "fogkrémről". :-) Nem-nem fogkrém, de az állaga arra emlékeztet. Igazi "vitaminbomba" az arcnak, s a legjobb, hogy mindössze egy percbe kerül. Imádat! ITT vásárolható meg szállítási költség nélkül. 

3. Kjaer Weiss pirosító - A legjobb krémpirosítók egyike! A szerelem töretlen, a szín természetessége több mint tökéletes! További infók ERRE!

4. Kiehls avokádó olajas szemkörnyékápoló - Az új, régi kattanás a szemkörnyékápolók birodalma. A Kiehls avokádós terméke Lisa Eldridge dícsérő szavai óta a kívánságlistámon szerepel. Hogy miért? Egy szuper gazdag krémről van szó, ami remek a száraz, érzékenyebb szemkörnyékre. Remekül táplál és "megerősíti" a szem alatti vékony bőrrétegeket. Az égiek meghallották a kívánságom, így nemrég ajándékba kaptam ezt a kis tégelyt. A legjobb hír pedig az, hogy a Kiehls megnyitotta első üzletét Magyarországon is, így csak a Westend-ig kell szaladni ezekért a mennyei termékekért. Lessetek be és találjátok meg a bőrtípusotokra leginkább megfelelő imádnivaló Kiehls termékeket

5. L'Oréal Paris True Match Genius alapozó - Pontosabban alapozó, primer és korrektor egyben. A L'Oréal Paris újdonsága totál levett a lábamról! (pedig tudjátok nem vagyok az az "alapozós típus") Zseniális, könnyed krémes konzisztencia, ami felvitelkor egy selymes állagot ölt, gyönyörűen eldolgozható.  Ezért optimális pl korrektorként is, én leginkább erre használom.  Szuper természetes hatás érhető el vele. Ha egy mindentudó, kompakt terméket (tükröt is tartalmaz) kerestek nem kell tovább keresnetek. Garantáltan imádni fogjátok! Mindenképp próbáljátok ki!

img_2608_p.jpg

img_2609.jpg

img_2621.jpg

img_2627_2.jpg

Fotók:Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr838396892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'