All "natural"makeup look

by

2016.06.21.

Vannak napok amikor csak egy kis szín segít. Így éreztem én is, amikor a legutóbbi second hand bolt látogatásom során megtaláltam és azonnal beleszerettem az alábbi tégla vörös hímzett felsőbe. Haza kellett jönnie velem, ahol a virágos, levelekkel teli hímzés további inspirációt adott. Eszembe jutott ugyanis, hogy még sosem készítettem sminket kizárólag természetes összetevőket tartalmazó dekorkozmetikumokkal. Épp itt az ideje!

Mivel már korábban is említettem Nektek, ITT és ITT, hogy mennyire imádom a Lavera termékeket, így most is a márka termékeire között néztem körbe először. Azt kell, hogy mondjam, hogy a Laverának bámulatosan szép, jó minőségű és textúrájú smink termékei vannak. Nézzük szépen sorban mi is került fel az arcomra:

Arc:

Az arcomra a Lavera folyékony alapozó került, ami könnyed, szuper természetes hatást ad. Az alábbi sminknél viszonylag korán reggel tettem fel és késő este még mindig klasszul bírta, és! nem fényesedett ki a bőröm sehol. (még az orromon sem) Négy árnyalatban kapható, illetve hidratáló + alapozó verzió is létezik, amit szintén ki szeretnék majd kipróbálni. Az új heppen, ha még természetesebb hatás szeretnék elérni, egy mini adag hidratálóval keverem az alapozót, ebben az esetben is imádat.

Pirosítóként / kontúrként a Lavera kasmír barna arcpirosítóját használtam, ami OMG de gyönyörű! Enyhén gyöngyházfényű, az árnyalat pedig mesés. Nem túl vörös, nem túl barna, ami pedig nálam szintén plusz pont, hogy abszolút nem erős, túlpigmentált árnyalat, remekül építhető.

Szem: 

Na most, aki ismer és lát nap mint nap, tudja, hogy egyre ritkábban nyúlok szemfestékhez. Lehet, hogy a korral jár? :D Nem  hinném! Egyszerűen csak annyi az oka, hogy a drámai pillákat, különleges alkalmakra tartogatom. Hétköznap, sokkal inkább szeretem a természetes, szépen ívelt pillákat. Ez a Lavera szempillaspirál pedig pont ilyen! Csodás természetes hatás, mindenféle ragacsos velejáró nélkül. Remek textúra!! Imádni fogjátok!

Ajkak: 

A sárgás bőrtónusomhoz és hajszínemhez a téglavörös, paradicsom piros, illetve minden meleg vörös árnyalat elég komfortos viselet nálam. Ha "biztosra" akarok menni, szinte csak ezekhez az árnyalatokhoz nyúlok. Az alábbi téglavörös árnyalat annyira csodás. Egy jól pigmentált szuper hidratáló darabról van szó. Lessétek meg az összes árnyalatot. Love-love-love!

p1010088.jpg

 

img_3181.jpg

p1010084.jpg

Fotók: Enn with Olympus PEN E-PL7


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr88741614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'