New in!

by

2015.05.18.

Két újdonság köszöntött be nem is olyan régen Enn beauty polcára. Ismét egy olyan terméket szereztem be (blush), ami nemzetközi berkekben már hihetetlen sikersztorikat tudhat magáénak. A beauty világban jelenleg minden egy "összetevő" körül forog, mégpedig a charcoal körül, aminek magyar jelentése faszén. Egészen bizarrnak tűnik, de nem az! A szén ugyanis csodásan tisztítja az eltömött pórusokat, sőt állítólag az élmezőnyben van e téren. Nem mellesleg pedig, nagyon vagányak a fekete krémek, gélek kencék <3 A szennyeződések és a felesleges zsiradék mellett azonban, a vizet is kivonja a bőrből, ezért használata után mindenképp szükséges hidratálót használni. Szinte csikorog az ember bőre a tisztaságtól használata után. Teljesen megértem a hype-ot a Bioré Deep Pore Charcoal Cleansing körül. Teljesen függő lettem, ami javarészt az illatnak is köszönhető, amibe teljesen szerelmes vagyok, továbbá a frissítő menta, ami reggel és este kellőképp felfrissít. (szemkörnyéket NE tisztítsuk vele, teszteltem :D) Állítólag patikában külföldön szinte lehetetlen beszerezni, mert felvásárolták az összeset, de én egészen egyszerűen az eBay-en szereztem be ITT. :-) Ha szeretitek az izgi szépségápolási termékeket mindenképp próbáljátok ki. Vegyes, zsíros bőrre optimális a nyárra.

 

A másik újdonság pedig egy olaj, a változatosság kedvéért :-) Tudjátok teljes megszállottja vagyok az szépségápoló olajaknak. Legyen testre, vagy épp arcra. A Pai kedvencem (info róla ITT és ITT) elfogyott, ezért úgy döntöttem kipróbálok valami újat ismét. Az Antipodes Divine Avocado and Rosehip oilt vásároltam meg. (már hallhattatok a márkáról korábban ITT, ITT és ITT)  Ez az antioxidánsokkal és vitaminokkal teli olaj is zseniális! Édes narancs és nagyon lágy jázmin illat árad a kisüvegből. A Pai olajjal szemben, ő avokádó olajat is tartalmaz a csipkebogyó olaj mellett. Kizárólag természetes összetevőket tartalmaz, csodásan beszívódik a bőrbe reggelre (esténként használom lefekvés előtt), zsíros érzet nélkül. IMÁDAT! ITT vásárolhatjátok meg ezt az új zélandi kiskedvencet szállítási ktg nélkül.

 

Egy kicsit csaltam, ugyanis a képen látható francia Vogue egy régebbi kiadás, de számomra nagyon kedves emléket őriz. A legjobb barátnőm lepett meg vele a párizsi utazása kapcsán. <3 Thank you, my Dear!

img_0404_1.jpg

img_0405.jpg

 

img_0406.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr747433084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'