Pastel dreams look

by

2015.03.07.

Közeleg a tavasz, most már biztos! Reméljük előbb és nem utóbb, már egy bőrdzsekiben, vagy trench coatban is az utcára merészkedhetünk. Én minden esetre kezdek egyre türelmetlenebb lenni, de persze próbálom egyre több tavaszi virággal, színekkel, illattal körbevenni magam, hogy addig is kibírjam valahogy. A lakásba már beköltöztettem a pasztell színeket. Például ez a rózsacsokor is, ami az alábbi sminkemet inspirálta.

Alapként a L'Oréal Skin Perfection BB krémet vittem fel, amit nagy kedvenccé nőtte ki magát az utóbbi pár hétben. ( ITT épp nyerhettek egy ajándékcsomagot ;-) A mozgó szemhéjra egy barackos Catrice árnyalat került, a belső szemzugba pedig pasztell sárga társa. Extraként a mozgó szemhéj középső részére a MAC Vintage Selection-ből került egy pontnyi. A szempilláimhoz egy újdonság, a Maybelline Lash Sansational került, ami tényleg csodásan ívelt, kecses pillákat varázsol. A szemöldököm hangsúlyozásához a MAC Velux Brow Liner-t használtam. Pirosítóként a finom rózsaszín Philosophy pirosító paletta került bevetésre, az ajkakra pedig csak némi ajakápoló került. 

A végeredmény egy igazán friss, visszafogott tavaszi smink! További inspiráció ITT és ITT. Én imádtam! Próbáljátok ki Ti is!

 

img_9354.jpg

 

img_9350.jpg

 

img_9353.jpg

 

img_9351.jpg

 

output_dowixt.gif

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr397127857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária Ivancsó 2015.03.07. 22:10:54

Az összes eddigi make up look közül ez a kedvencem. :) <3

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'