Weekly pinks

by

2015.03.17.

Mostanában erősen pink hullámon vagyok, már ami a blog látványvilágát illeti, biztosan észrevettétek már :-) A púderes rózsaszínen át, egészen a legélénkebb pink-ig, minden inspirál. A "Weekly blues" posztomat, pedig nem lenne fair, ha nem követné egy másik szín :), ezért jöjjenek ma a heti rózsaszínek szép sorban.

1. MAC Paint Pot Paiterly - Egy imádom árnyalat! Nem találkoztam még jobb szemfestékalappal a Paint Potoknál, de mondanom sem kell, hogy önmagában is bájos és nagyon különleges ez a nude árnyalat a szemhéjon. Love!

2. Schwarczkopf Oasis+ - Nemrég említettem nektek, hogy megtaláltam a legjobb hajlakkot evör, de találtam nemrég még egyet, ami szintén nagyon klassz kategóriájában, ez pedig az Oasis+, ami nemrégiben egy Pixiboxomban lapult. Erős tartást biztosít és egészséges fényt ad a hajnak. Must try!

3. MAC Prolongwear Lipcream- Overtime - Ezt az árnyalat, elsősorban menyasszonyi sminkek készítéséhez vásároltam, de időközben hétköznapi favorittá nőtte ki magát. Babás hatású, visszafogott, gyönyörűen kiemeli a "szépséget". Must have!

+ ráadás ecset, ami egyelőre még titok, hamarosan több infó érkezik róla ;-)

Nektek mik a heti kedvenceitek?

img_9010.jpg

img_9012.jpg

img_9013.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr597084009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'