Business look

by

2015.01.05.

 A bordó és a klasszikus vörös között félúton van az új NYX (513) rúzsom, ami a legutóbbi Pixibagemben lapult. Hogy megvettem volna a drogériában, ha a kezem ügyébe kerül? Valószínűleg nem. Pedig az ár-érték arány klassz, a szín pedig magával ragadó, de a csomagolás nem győzött volna meg. Többek között ezért is vagyok hálás és tartom nagyra, mint a Pixibaget, mint a Pixiboxot. Zseniális dolog az, hogy ilyen klassz, játékos formában ismerhet meg az ember rengeteg márkát a beauty piacról. Korábban ITT és ITT is olvashattatok róla a blogon.

Az összkép a kislányos frizura ellenére némileg szigorú, de összességében szerintem pont megállja a helyét egy business look-ként. Alapként a Caudalie Vinoperfect Radiance Serum-ot (a legjobb beruházás evör) vittem fel, majd a Chanel Vitalumiére Aqua új porpúder alapozóját, bronzosításhoz pedig a Soleil Tan De Chanel-t használtam, ami a hófehér bőrömön sem tűnik műnek. A szempillám tövéhez (külső szemzugnál) egy fekete Paris Berlin szemceruzát használtam, majd egy ecsettel alaposan elsatíroztam a vonalakat. A szempillák göndörítése után a Helena Rubinstein szempillaspirál került bevetésre. A szemöldököm hangsúlyozásához a L'Oréal Paris Brow Artist Plumpert vetettem be. Régóta szerettem volna egy kefés szemöldökformázót, ez egy igazán klassz darab, de arra nagyon fontos ügyelni, hogy a kevesebb több, csak finoman végighúzni a szemöldökön.

 Hogy tetszik?

IMG_8616.jpg

IMG_8617_1.jpg

IMG_8614.jpg

IMG_8611.jpg

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr616935473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'