Blue smokey eyes look

by

2015.02.04.

Smokey eyes sminket már láthattatok tőlem a  "Look posztok" között, sötétkék verziót azonban még nem. Semmiképp nem hagynám ki, ugyanis egy Pixiboxomban talált ArtDeco árnyalat teljesen lázba hozott. Említettem ezt az éjszakai égboltra hajazó kisgömböt már a "Weekly blues" között is, de most jöjjön egy feature :D

Ehhez a füstös szemsminkhez ugyanis csak ezt az egyetlen árnyalatot használtam. Ecsettel vittem fel a felső és az alsó pillák tövébe alaposan, majd onnan egy puhább nagyobb ecsettel szétoszlattam és alaposan elsatíroztam. Najó..., ez az ArtDeco árnyalat egyszerűen varázslatos. Varázslatos, mert a színmélység és a csillámok aránya mesterien sikerült, talán ez a kulcs. A vízvonalat egy fekete szemceruzával emeltem ki, a pillákat pedig göndörítés után a Helena Rubinstein szempillaspirálommal. ITT vásárolható meg a legjobb áron.

Alapként ezúttal egy újdonságot próbáltam ki a L'Oréal-tól, mégpedig a Skin Perfection BB krémet, ami tulajdonképpen egy szépségbalzsam és BB krém egyben. Lehet éppen ezért győzött meg 100%-ban. Ez a BB krém nem olyan, mint azok amiket eddig kipróbáltam. Textúrájában jóval könnyebb, illetve pigmentáltsága is sokkal visszafogottabb. Ha nem is kedveltétek eddig a BB krémeket, ezt biztosan imádni fogjátok! Trükk: Kevesebb több! Nem kell belőle sok, csak éppen egy leheletnyi, majd szépen eldogozni a szükséges részeken egy alapozóecsettel. Kész is!

Pirosítóként a csodás, egészséges orcákat varázsló Kjaer Weis krémpirosítót tettem fel, ami néhány másodperc alatt, szinte egybeolvad a smink további részével. Gyönyörű harmóniát alkot!

Az ajkakon egy kis ajakbalzsam, (hogy eltüntesse a megfázás nyomait..., több kevesebb sikerrel :-/) fülemben a legjobb barátnőmtől kapott legeslegszebb ajándék evör + egy tökéletes kék csíkos ing, ami kísértetiesen hasonlít egy Isabel Marant Eddie shirt-re, de persze nem az :D = Happy Enn! 

img_9288.jpg

 

gh.jpg

 

output_mj0nim.gif

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr117125337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsofi Kajary 2015.06.16. 11:28:34

Aaa nagyon szép lett imádom ezt a színt. :))

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'