Perfume Wishlist

by

2015.08.10.

Jelentem megérkeztem! :-) De! Mielőtt belekezdenék a nyaralásos svéd és norvég fotóáradatba, jöjjön három kívánság! <3

Itt az augusztus, ami egyrészről azt jelenti, hogy közeleg a dinnyeszezon vége :D, másrészről pedig azt, hogy néhány hét múlva, 08.24-én 30 éves leszek. Izgatottan várom! Többen kérdezték már tőlem mit szeretnék a születésnapomra, mire van szükségem. A válaszon gondolkodva tulajdonképpen arra jöttem rá, hogy abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nincs szükségem különösebben semmilyen tárgyra. A hagyományokat nem megszakítva, idén is jön egy kisebb birthday wishlist, mint ITT és ITT volt, azonban most egy kicsit más kivitelben.

Aki régebb óta olvassa a blogot már tudomást szerezhetett arról, hogy nem vagyok egyszerű eset, ami a parfümöket illeti. Leginkább a fűszeres, zöld, tiszta, szokatlan gyümölcsös illatokat kedvelem, amelyek gyakran férfi illatok, de ettől persze nem riadok vissza :-) Jöjjenek hát a kedvenc parfümök, amelyeknek nagyon szívesen tulajdonosa lennék a jövőben! 

1. The Different Company - White Zagora

Egy illat ami nem hagy szabadulni mióta először kipróbáltam. Lágy, tiszta, friss és finoman gyümölcsös (barack). Imádat!! Feltétlen szaglásszátok meg a Zsólyomi Parfümériában.

2. Comme des Garcons - AmazingGreen 

A Comme des Garcons illatok a gyengéim. Anno Barcelonában megszületett a szerelem, ami azóta is tombol. A Wonderwood után, most ezt az imádnivalóan zöld illatot néztem ki magamnak. Irány a Madison Parfüméria!

3. Thierry Mugler- Angel Innocent 

Véletlenül került az orrom közelébe az alábbi parfüm, ugyanis az üveg design alapján sosem nyúltam volna felé :-) DE! Ebben a kevésbé szép üvegben egy olyan pikáns, kissé gyümölcsös (szeder), mégis visszafogott illat lapul, ami szintén szerelem volt első szaglásra. Douglasban kapható!

4. Annick Goutal- Petit Cherry

A White Zagora után a legbájosabb illatok dobogójának második fokára helyezném ezt a klasszikust, ami a varázslatos finom zöld, kissé körtés illatával ejtett rabul. Szintén a Zsólyomi Parfümériában elérhető.

 

 

perfumewishlist.jpg

Kollázs: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr357671022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'