Cake look

by

2014.11.03.

Nem, nem leszek cukrász, de egy "borongós" hétfőn azért belefér egy kis kényeztetés. Egy máklisztből készült epres, túrós süti biztosan megoldja egy időre a borongós kedvet :-) A süti eprei az ajkaim és az orcám, míg a túró a szemhéjam színét inspirálta. Azt hiszem egy őrült, sütiimádó titkárnőnek is felcsaphatnék ebben a szerelésben, de az imádott sárga szemüvegem nem hagyhattam ki ehhez a szetthez.

Egy korábbi posztban már mutattam nektek az első pasztell szerzeményem Zsannától (interjú vele ERRE), nos épp itt az ideje, hogy megmutassam a másikat is. A smink elkészítéséhez alapként a Caudalie Vinoperfect ragyogást fokozó szérumot vittem fel arctisztítás után. A szérum ragyogó, friss arcbőrt eredményez, ami önmagában vagy alapozó alá is tökéletes. Én ezúttal az utóbbi mellett döntöttem. Hogy milyen termékeket használtam? Íme:

Arc: Chanel Vitalumiére Aqua Powder Foundation 

Pirosító: BareFaced powder blush

Száj: Max Factor ajakfilc (szuper tartós, de csak hidratált ajkakon!)

Szem: MAC Paintpot Vintage a teljes szemhéjon, Helena Rubinstein szempillaspirál

Szemöldök: &other stories szemöldökceruza

IMG_7711.jpg

 

IMG_7721.jpg

IMG_7717.jpg

IMG_7706.jpg

IMG_7723.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr666717649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'