The perfect red look

by

2015.02.19.

Ritkán látni rajtam élénk színeket, ami a ruházatot illeti. Az alábbi Je Suis Belle ruhám, azonban újra és újra mást vált ki belőlem. Most például útnak indította a szín a fantáziám és nekiláttam egy olyan rúzs keresésének, aminek árnyalata szinte tökéletesen azonos a ruhával. Ez pedig nem más mint a Bobbi Brown Jenna krémesen matt árnyalata. Egyszerűen nem lehet megunni! A vörös szín viszi a "showt", így a szemhéjamra csak némi Elizabeth Arden Eight Hour Cream került, aminek vizes hatása (ITT már egyszer kísérleteztem vele) teljesen rabul ejtett. Csodás hatás, ki kell próbálnotok! A szempilláimat pedig egy új La Roche Posay spirállal hangsúlyoztam.

Alapként ezúttal egy újdonságot próbáltam ki a L'Oréal-tól, a Skin Perfection BB krémet, ami nagy meglepetésemre az egyik legjobb BB krém amit valaha próbáltam. A világos árnyalat tökéletesen passzol a bőrömhöz, felvitel után (csak a szükséges helyekre vittem fel) pedig csodásan egybeolvad a bőrömmel. A végeredmény igazán klassz, és ami a legfontosabb: természetes! Érdemes kipróbálni!

Az orcákra az imádott Kjaer Weis pirosítóm került, highlightként pedig a MAC Luna termékét használtam. (erről hamarosan többet). Ez a look a megunhatatlan kedvenceim egyike.. <3 Nektek, hogy tetszik?

img_9257.jpg

 

img_9253.jpg

 

img_9249_1.jpg 

img_9280_1.jpg

 


 

enn.gif

Fotók: Enn


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr867125047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piffeny · www.piffeny.hu 2015.02.21. 18:44:26

Csinos vagy, szép ez a smink, nekem bejön. És az is nagyon tetszik, mennyire egyezik a ruha és a rúzs árnyalata! Jól sikerült a választás. Én is elszürkültem az utóbbi időkben, rámférne némi szín... de azt hiszem, gyáva vagyok egy ilyen rúzshoz.

Más. Pénteken bent jártam Zólyomi Zsolt parfümériájában, mert kíváncsi voltam a The Laundress termékekre, amiről itt olvastam, közülük is főleg a tisztaság illatú spray-re :-) Nagyon finom, a vásárlást még fontolgatom, félek, túl sok már így is az illat körülöttem (diffúzorok, illatgyertyák, parfümök, stb). A hely egyébként isteni. A Ladurée illatgyertyákat próbáltad már?

AdriEnn 2015.03.01. 08:48:32

@Piffeny: Köszönöm! :-) Én megszállott vörös rúzs rajongò, viselő vagyok! Must try! Többnyire egyszerűbb szetekkel kombinálom, farmer, fehér pòlò, az szerintem még ütősebb. Örülök, hogy benéztél a parfümériába! :-) Nem ismerem még a a Ladurée gyerkákat, de utánalesek! Köszi a tippet! Enn

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'