Enn's five weekly favorites!

by

2015.10.20.

Jöjjön ma egy kis "kedvenckedés", ugyanis az utóbbi időben rengeteg új, illetve újra-felfedezett kincset találtam és gyűjtöttem össze Nektek. Öt kedvenc, amit mostanában minden nap használok. Melyek ezek? Lessétek!

1. Guerlain Parure Gold alapozó - Tudjátok, nem vagyok "alapozóslány". Az esetek 90%-ban nappal kizárólag egy szérumot használok, vagy a Caudalie Day Perfecting Fluid-ot a bőrömre. (Persze arctisztítás után) Vannak mégis napok, amikor szükségem van valamiféle fedésre, pl. váratlan pattanások feltűnésekor, esetleg meglepetésszerű masszív bőrpír előfordulása esetén. Ilyenkor én is alapozóhoz nyúlok, de nagyon nem mindegy, hogy milyenhez. Találtam egy olyat a Guerlain újdonságai között, amit egyszerűen imádok! Egy nehezebb konzisztenciájú alapozóról van szó, ami a felvitelkor vajszerűen oszlik el a bőrfelszínen és tökéletessé varázsolja azt, maszkhatás nélkül!! Jól működik vegyes, illetve száraz arcbőrön, mindemellett szuper tartós is. Persze ezen a ponton meg kell jegyezzem, hogy nem szükséges a teljes arcra felvinni mindig az alapozót. Bőven elegendő a problémásabb részekre, majd egy alapos satírozással (persze az optimális bőrhöz passzoló alapozó esetén) szuperül elmoshatók a kontúrok és egységesíthető az arcbőr. A kevesebb mindig több, ne feledjétek! Próbáljátok ki!

2. L'Oréal Paris Color Riche(205 nude) szemfesték -Ősszel és télen sokkal gyakrabban kerülnek nálam elő a szemfestékeket, ha pedig ilyen különlegeset találok mint az alábbi, akkor az külön öröm! :-) Mikor először beleérintettem az ujjam a kis tégelybe, azt hittem egy krém, majd rájöttem, hogy egy imádnivaló krém-púder szemfestékről van szó. Ki kell próbálnotok! Szuper tartós (primerre használom), nem redőződik.., és ez a szín? OMG mesés! Nyitott, friss tekintetet kelt! Imádni fogjátok!

3. Aromatheraphy Associates szemránckrém - Eszméletlenül száraz mostanában a szemem körüli bőr, így persze jobban láthatók a kis ráncocskák is. :-/ Szerencsére azonban van egy partnerem "in crime" :D éjszakára, ami a korábbról már ismert intenzív szemránckrémem. Az Aromatheraphy Associates is azon kevés márkák egyike, amiben még sosem csalódtam. Azt teszi, ami a csomagoláson szerepel. Szuper hatékonyan hidratál és kisimítja a kisebb ráncokat a szemem körül. Imádat! ITT kapható. (szállítási ktg. nélkül)

4. Algotherm szemkörnyék gél - A legutóbbi Pure by Pixiboxban (ha esetleg még nem ismeritek ITT olvashattok róla részletesen) két Algotherm termék is lapult. Egy szemkörnyék gél és egy tápláló emulzió arcbőrre.  A termékeik alapja a tengervíz és az alga. Nem tartalmaznak káros anyagokat és parabéneket sem. Imádom mindkét terméket! A szemkörnyék gél reggelente igazi csodát művel a szemeimmel. Felfrissít, nyitottá teszi a tekintetem és egy mennyei illattal kényeztet. Próbáljátok ki!

5. A KÖRTE - Élek-halok a körtéért. Szerintem egy talicskányit biztosan elpusztítok minden ősszel :D Éljen a körte, a sütőtök és a birsalmaszezon! :-)

img_2298.jpg

img_2302.jpg

 

img_2299.jpg

Fotók: Enn

 


A bejegyzés trackback címe:

https://enntrance.blog.hu/api/trackback/id/tr857955166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

About

Enn

Facebook

Instagram

Follow on Bloglovin

Bloglovin'